بازدید راهیان پیشرفت از شرکت پالایش نفت بندرعباس
راهیان پیشرفت

روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در این بازدید مدیران مدارس و مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس در راستای طرح “راهیان پیشرفت“ و آشنایی با دستاوردها و توانمندی های داخلی و روند فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی متخصصان، از پالایشگاه نفت بندرعباس بازدید کردند.

 

بازدید مدیران مدارس با حضور در سالن ماکت پالایشگاه با توضیحات کارشناسان با روند پالایش نفت، تولید فرآورده های نفتی و واحد های فرآیندی و همچنین اهمیت و نقش استراتژیک تامین سوخت و انرژی مورد نیاز جامعه شدند.

در ادامه این بازدید، از واحدهای عملیاتی و کارگاه مرکزی پالایشگاه، بویژه پروژه های ارزشمند اجرا شده در راستای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآوردهای نفتی که با اتکا به دانش متخصصان داخلی مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و به بهره برداری رسیده اند نیز بازدید شد.

 

 آشنایی با توانمندی های تولید فرآوردهای نفتی به عنوان یک صنعت استراتژیک و اقدامات اجرا شده در شرکت پالایش نفت بندرعباس برای قطع وابستگی به خارج از کشور و بومی سازی فناوری های روز دنیا با تلاش متخصصان داخلی از اهداف این بازدید بود.