پیام تبریک فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان به مناسبت ولادت امام‌حسین(ع)، حضرت ابالفضل(ع)، ایام شعبانیه و روز پاسدار
سازمان بسیج کارگران وکارخانجات هرمزگان

 

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم تعالی

 

فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان، بزرگ پاسدار عزت و شرافت حضرت اباعبدا… الحسین (ع) که با تدبیر امام خمینی (ره) بنام روز پاسدار مزین گردیده و همچنین ولادتِ بزرگ علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد سیدالساجدین حضرت امام زین‌العابدین (ع) را به همه‌ی پاسداران این مرز و بوم و جامعه ی کاروتلاش استان‌هرمزگان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

 عنوان پاسدار یادگار روزهای پر افتخار در دوران انقلاب است و روحیه پاسداری یعنی جهاد و شهادت و همین ویژگی است که می تواند انقلاب را پایدار و سعادت دنیا و آخرت را برای یک ملت رقم بزند.

 

سپاه پاسداران با شجاعت دلیرمردان ایران اسلامی و به رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبري(مدظله العالی)، جغرافیای ایران اسلامی را تبدیل به جغرافیای اقتدار و افتخار کرده و ‌آوازه ی قدرتش را رخ جهانیان کشیده است.

 

از درگاه خداوند متعال برای همه‌ی پاسداران رشید انقلاب، مزید توفیقات به تمامی خدمتگزاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.