کارگر ایرانیم | دیدار خانواده سردار شهید محمد منظری در هفته کارگر و روز بسیج کارگری
شهید منظری

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات و رسانه سازمان بسیج کادگران و کارخانجات هرمزگان ؛  در هفته کار و کارگر تکلیف و وظیفه خود دانستیم تا با حضور خود کنار پدر و مادر شهید یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی بداریم. 

ه

شهبازی در این دیدار افزود: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این نظام هستند، این عزیزان بزرگ‌ترین سرمایه خود را برای این انقلاب تقدیم کرده‌اند. 

 

این مقام مسئول ادامه داد: آسایش و امنیتی که الان ما در کشور عزیزمان داریم مدیون خون شهیدان والامقام هستیم. 

 

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان  از پدر و مادر سردار شهید محمد منظری خواستار شد: برای سربلندی و موفقیت کشور عزیزمان ایران بیش از پیش از خداوند رحمان طلب کرده و توفیق خدمت صادقانه و نوکری به مردم به همه مسئولین و کارگران عنایت کند. 

 

سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با بیان اینکه خانواده معظم شهداء مایه ی برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، افزود: همه شهیدان گرانقدر و همچنین شهدای کارگر با زحمت و تلاش خود در عرصه اقتصادی و ایثار و از خود گذشتگی در دفاع از وطن همواره مایه افتخار ما بوده اند و امنیت امروز کشور را مدیون این عزیزان هستیم. 

 

سرهنگ پاسدار محمد شاهین زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری در این دیدار ضمن تبریک و خداقوت و آرزوی سلامتی به جامعه کارگری، اظهار داشت: خانواده معظم شهیدان حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه افراد جامعه در هر پست و مقامی که هستند باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند محقق شود. 

دیدار خانواده شهید

در پایان این دیدار به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر از خانواده معظم و معزز شهید والامقام محمد منظری با اهدا لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.