همزمان با برگزاری آیین تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی:

آغاز برنامه های گرامیداشت هفته بسیج کارگری در آذربایجان شرقی

کد خبر : 226
شنبه 2 آذر 1392 - 17:36

در اولین روز از هفته بسیج، کارگران و کارمندان بسیجی به همراه جمعی از مدیران با حضور در مزار شهدای گمنام در ارتفاعات کوه عون‌ابن‌علی تبریز برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج کارگری کشور، در اولین روز از هفته بسیج، کارگران و کارمندان بسیجی به همراه جمعی از مدیران با حضور در مزار شهدای گمنام در ارتفاعات کوه عون‌ابن‌علی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج را آغاز کردند.

سرهنگ پاسدار رضا رضوانی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا در گفتگو با خبرنگار اطلاع‌رسانی بسیج کارگری گفت: امروز با تجدید میثاق با شهدای گمنام، زنگ آغاز ده‌ها برنامه عظیم بسیج کارگری و کارمندی در استان آذربایجانشرقی در تبریز زده شد. وی در ادامه افزود: ستاد بزرگداشت هفته بسیج در سازمان‌های بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا ده‌ها برنامه جامع و کارآمد طراحی کرده است و علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله مسابقات قرآنی، مقاله‌نویسی، وبلاگ‌نویسی و ... ده‌ها نمایشگاه فرهنگی در کارخانجات، ادارات و سازمان‌های استان برپا می‌نماید و مسابقات ورزشی در چندین رشته با حضور کارکنان زحمتکش دولت و کارگران عزیز برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری بزرگترین رزمایش پدافند غیرعامل کارگری در شمالغرب کشور تصریح کرد: با همکاری و مساعدت مدیران و مسئولین و کارکنان مجموعه‌های پتروشیمی تبریز و پالایشگاه تبریز و خطوط انتقال گاز و سازمان‌ها و ادارات استان آذربایجانشرقی، بزرگترین رزمایش پدافند غیرعامل شمالغرب کشور با حضور فرماندهان و مسئولین محترم پدافند غیرعامل کشور و بسیج مستضعفین روز یکشنبه در منطقه جنوبغرب تبریز برگزار خواهد شد.

سرهنگ رضوانی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌ها در مجموعه‌های تولیدی و سازمان‌ها برنامه گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌گردد، افزود: تجلیل از پیشکسوتان بسیج و نخبگان و مبتکران بسیجی کارخانجات و ادارات و همایش‌های ویژه سرگروه‌ها و اعضای محترم صالحین و جشنواره‌های ورزشی و هنری از برنامه‌های محوری بسیج کارگری و کارمندی می‌باشد و در چندین مجموعه تولیدی، نمایشگاه‌های دستاوردهای تولیدی بسیج به نمایش عموم گذاشته شده است و فرماندهان و مسئولین محترم بسیج کارخانجات و ادارات با خانواده معظم شهدا دیدار خواهند کرد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه