با حضور دکتر اله بداشتی در استان آذربایجان شرقی برگزار گردید:

آیین افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج کارگری مجتمع مس سونگون ورزقان

کد خبر : 18868
سه شنبه 12 مهر 1401 - 15:14
اله بداشتی

آیین افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج کارگری مجتمع مس سونگون ورزقان با حضور  دکتر اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، آیین افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج کارگری مجتمع مس سونگون ورزقان با حضور  دکتر اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با همراهی فرماندار شهرستان ورزقان و مدیرعامل مجتمع مس سونگون برگزار شد.

 دکتر اله بداشتی  در این مراسم گفت: با توجه به حضور کوتاه من در شرکت مس سونگون آذربایجان، شاهد یک جهاد همگانی هستم که با جان دل و با سعی هر چه تمام تر برای به نتیجه رساندن هدف سودمند در تلاش هستند و این نشان دهنده  جاری بودن تفکر سالم و بسیجی در بین کارکنان شرکت می باشد. 

وی با تاکید بر اهمیت نقش بسیج در جامعه و نسل جوان امروز گفت: بسیجیان عزیز همواره در عرصه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و به‌ویژه خدمت‌رسانی و مردم‌یاری حضوری گسترده داشته و تلاش می‌کنند با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار، ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دهند.

دکتر اله بداشتی در آخر ضمن تشکر از مساعدت و همراهی مدیریت شرکت مجتمع مس سونگون در افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج کارگری شهید زوار، شهیدبرونسی و شهید صنمی در این شرکت ، حکم مسئولیت فرماندهان پایگاهها ایجاد شده را اعطا نمودند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه