در نشست تشکل های کارگری با وزیر کار مطرح شد:

اله بداشتی: کارگران ستون فقرات امنیت کشورهستند

کد خبر : 18182
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 15:23

دکتر اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست ویدئوکنفرانسی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید اظهار کرد: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم به ویژه جامعه بزرگ کارگری بوده و از هیچ کار و کمکی در رابطه با این عزیزان دریغ نکرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست ویدئوکنفرانسی که  با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان تشکل‌های عالی کارگری، کارفرمایی، بسیج کارگری استان‌های کشور و مدیران‌کل اجرایی که در سالن جلسات وزارت خانه برگزار گردید ضمن تشکر از حضور پرشور جامعه کارگری و کارفرمایی در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به سخن ارزشمند امام راحل که فرمودند حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است گفت: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم به ویژه جامعه بزرگ کارگری بوده و از هیچ کار و کمکی در رابطه با این عزیزان دریغ نکرده است.

دکتر اله بداشتی با اشاره به طرح های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در کشور افزود: ما در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات طرح هایی از قبیل طرح شهید کریمی و طرح شهید برونسی را دنبال می کنیم که هم به جامعه کارگری و هم به جامعه کارفرمایی کمک های شایانی را خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح شهید کریمی 1500 واحد عارضه یابی و شناسایی شده که بعد از برگذاری جلسات متعدد کارشناسی ، بیش از 900 واحد حل مسئله و حل مشکل را داشته ایم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور راهبرد و اهداف سازمان را منطبق بر شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرن ) عنوان و گفت: در همین راستا موضوع تثبیت اشتغال را برای بیش از 80 هزارنفر و برای 8500 نفر موضوع توسعه اشتغال را داشتیم.

ایشان با اشاره به طرح شهید برونسی و سفیران تولید گفت: تولید یاران و سفیران تولید همان کارفرمایان عزیزی هستند که با حضور در جامعه و بیان مسائل مختلف مردم را به استفاده از کالای داخلی ترغیب میکنند.

دکتر اله بداشتی گفت: امروز مباحث اجتماعی کار موضوع بسیار مهمی هست که باید به آن پرداخته شود زیرا ما کار را تقدس میبینیم و کارگر مهمترین رکن کار هست که بایستی به آن توجه ویژه بشود به عبارتی کارگر ستون فقرات امنیت کشورهست.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  در انتها با بیان لزوم تعامل بین سازمان ها و نهاد ها خاطرنشان کرد: ما باید با دلبستگی، هم دلی و همبستگی به هر اندازه که می توانیم ظرفیت ها را هم افزا کنیم ، ظرفیت بسیج در حوزه عملیاتی و اجرایی کار در کنار ظرفیت های دولت و مجلس انقلابی که با وضع  قوانین درست و بهتر که منجر میشود به اینکه کارگران با آرامش و آسودگی خاطر بیشتری کار کنند و نگران کار و معیشت خانواده خود نباشند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه