دکتر اله بداشتی :

امروز اندیشه هست که راهگشاست ، اندیشه ورزی از جنس بسیجی و جهادی

کد خبر : 21326
سه شنبه 7 آذر 1402 - 12:24
بسیج

هشتمین اجلاسیه ملی اندیشه ورزی بسیج جامعه کار و تولید به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و به منظور هم افزایی و راهبرد جامعه کار و تولید در راستای بررسی و  ارائه راهکار مسائل کار و تولید و ارائه طرح های کارشناسی و پژوهشی به دولت مردمی و قوی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه نفت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، صبح امروز سه شنبه 7 آذر، هشتمین اجلاسیه ملی اندیشه ورزی بسیج جامعه کار و تولید به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه نفت برگزار گردید.

این همایش به منظور هم افزایی و راهبرد جامعه کار و تولید در راستای بررسی و  ارائه راهکار مسائل کار و تولید و ارائه طرح های کارشناسی و پژوهشی به دولت مردمی و قوی با حضور هیئت های اندیشه ورزی بسیج به همراه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران  کل بیمه تامین اجتماعی استان ها، معاونت های وزارت کار و وزارت صمت و تشکل های کارگری و کارفرمایی برگزار گردید.

این اجلاسیه در چهار کارگروه با عناوین:

1 - تعیین سیاست های مزد کارگران

2 – جوانی جمعیت و خانواده

3 – اقتصاد مقاومتی

4 – تعاون، رفاه و جبران خدمات کارگران و بازنشتگان

تشکیل و نتایج آن در قالب بیانیه پایانی به دولت از باب تصمیم سازی ارائه میگردد.

 

سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک هفته بسیج از خدمات بسیجیان و نقش جامعه کار و تولید در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب و مجاهدت های این عزیزان  در تامین نیازمندی های مردم در بخش های مختلف تقدیر کرد.

ایشان با اشاره به شکست اخیر اسرائیل گفت: اینها تلاش میکنند تا مسئله فلسطین فراموش شود و حتی در همین مسائل اخیر شفاف و صادقانه عمل نمیکنند و بیان نمی کنند شجاعت ها و پیروزی های فلسطینیان رو و به شدت بایکوت رسانه ای میکنند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین جمع حاضر را جمع اندیشمندان و دلسوزان جامعه کار و تولید خواند و افزود: شما عزیزان باید نقش خود را به درستی و با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری اجرا و عملیاتی کنید تا ما شاهد آرامشی بیش از قبل در عرصه های مختلف باشیم.

دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در هشتمین اجلاسیه ملی اندیشه ورزی بسیج جامعه کار و تولید ضمن تبریک هفته بسیج گفت: مدیر باید با افتخار اعلام کند نوکر مردم است. امروز با شما خوبان و خردمندان جمع شده ایم تا اندیشه ورزی کنیم

ایشان با اشاره به توانمندی ایران اسلامی گفت: اگر امروز دشمن جرات تعدی به مرز های ما را ندارد به خاطر اقتدار ماست. ما در حوزه امنیتی بسیار توانمند شده ایم، آیا در حوزه اقتصادی هم توانمند شده ایم؟ به مشکلات و معیشت کارگران که  دغدغه حضرت آقاست به چه میزان پرداخته ایم ؟ چرا مسکن کارگر باید به عنوان مسئله حل نشدنی باقی بماند این مسائل را ما باید حل کنیم

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  با اشاره به مطالبات رهبری در خصوص کارگران افزود: ما باید پاسخگوی مظالبات آقا در حوزه های مطرح شده از سوی ایشان باشیم. معیشت کارگران، اشتغال کارگر که آیا دارای شغل ثابت هست یا در لایه لایه حقوق بگیریه شغل های پیمانکاری دارد ارتزاق می کند.

دکتر اله بداشتی  گفت: ما از واژه اندیشه ورزی استفاده می کنیم که از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد که فرموده اند: از واژه اتاق فکر استفاده نکنید پس ما اندیشه ورز هستیم، امروز  تصمیم سازان و تصمیم گیران در کنار هم جمع شده اند تا اقداماتی شایسته را رقم بزنند، پس حجت برای ما تمام شده که شما  ارائه راهکار دهید ، مجلس شورای اسلامی هم همراه است، اگر بحث قانونی باشد بنده پیگیری کرده و دنبال میکنم، من سرباز شما هستم مطالبه گری، پیگیری و دنباله ی مشکلات شما را تا حصول نتیجه با کمک همکارانم در استان ها انجام میدهیم. ما لباس پاسداری بر تن کردیم تا به مردم خدمت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز اندیشه هست که راهگشاست، اندیشه ورزی از جنس بسیجی و جهادی

ایشان تفکر را تشکل ساز دانست و افزود: تفکر، تشکل ساز است اما تشکل تفکر نمی آفریند، امروز ما از مظلومان دنیا حمایت میکنیم که تفکری بسیجی و فرهنگی بسیجیست.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پایان سخنان خود تاکید کرد: دنبال تولید علم نافع هستیم علمی که قابلیت بهره برداری داشته باشد نگاه ما نگاه مسئله محوری و فرصت ساز برای جامعه کار و تولید است.

انتهای پیام/

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه