مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

بنیاد مستضعفان الگوی قابل تکثیر در حوزه تکریم کارگران است/ طراحی نشان اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار در کشور

کد خبر : 19037
پنجشنبه 3 آذر 1401 - 10:19
اله بداشتی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تقدیر از عملکرد بنیاد مستضعفان در حوزه کارگری گفت: خوشبختانه بنیاد مستضعفان نیز در حوزه تکریم کار و کارگران اقدامات خوبی داشته و امروز ما شاهد تحول خوبی در این حوزه هستیم و یک الگوی قابل تکثیر در بنیاد مستضعفان ارائه شده که نشان از نگاه بسیجی و جهادی رئیس بنیاد به حوزه کارگری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، حمیدرضا الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست سراسری فرماندهان بسیج بنیاد مستضعفان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: نگاه غرب به کار، نگاه ترحمی و استعماری است و در فیلم‌های خود نیز با ظرافت آن را نشان می‌دهند و ما شاهدیم اگر فردی یک روز در غرب کار نکند، باید کارتن خواب شود ولی در اسلام نگاه به کار، نگاه تقدسی و تکریمی است.

وی با اشاره به روایت رسول اکرم(ص) در مورد کارگران گفت: این نگاه، تفاوت میان جنس نگاه اسلام و غرب به کار و کارگران را به خوبی نشان می‌دهد

دکتر اه لداشتی با تقدیر از عملکرد بنیاد مستضعفان در حوزه کارگری گفت: خوشبختانه بنیاد مستضعفان نیز در حوزه تکریم کار و کارگران اقدامات خوبی داشته و امروز ما شاهد تحول خوبی در این حوزه هستیم و یک الگوی قابل تکثیر در بنیاد مستضعفان ارائه شده که نشان از نگاه بسیجی و جهادی رئیس بنیاد به حوزه کارگری است.

ایشان افزود: رهبر انقلاب اشاره داشتند که دشمن نگاه طمع خود را به کارگران و زنان در ایران دوخته و به دنبال پیوند دادن کارگران به صفوف دشمنان است ولی امروز دیدیم که این تلاش‌های دشمن به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی در حقیقت، جهاد امیدآفرینی است که بسیجیان باید در این حوزه متمرکز شوند و کار کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به مشکل گشا بودن فرهنگ بسیجی در حوزه‌های مختلف کشور گفت: هرجایی در کشور که مشکلی بوجود آمد، بسیج به میدان آمد و مشکل را حل کرد و این موضوع را در سال‌های گذشته و در ابعاد مختلف همچون شیوع کرونا، وقوع حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و ... نیز دیدیم. لذا دشمنی‌ها با بسیج به دلیل همین اثرگذاری بالای فرهنگ بسیجی در خدمت به مردم و سازندگی در کشور است ولی دشمنان باید بدانند که بسیجیان تا پای جان، برای خدمت به مردم، تلاش خواهند کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای نخستین بار نشان اقتصاد مقاومتی را طراحی کردیم و به دنبال شناسایی بهترین الگوهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی در کشور هستیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه