به مناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات در شهرستان سیرجان انجام پذیرفت :

تقدیر مدافعان سلامت از کارگران

کد خبر : 15155
یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 12:59

روح الله شاه مرادی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان سیرجان: به مناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات در مراسمی از زحمات نیروهای خدماتی بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان با حضور ریاست اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان و کادر درمانی بیمارستان تقدیرشد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، روح الله شاه مرادی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان سیرجان در خصوص برنامه های اجرایی هفته بسیج دراین شهرستان گفت: همزمان با اغاز هفته کار و کارگر بیلبوردهایی به این مناسبت در سطح شهرستان سیرجان نصب گردید و طی مراسمی از زحمات نیروهای خدماتی بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان با حضور ریاست اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی شهرستان  و کادر درمانی بیمارستان تقدیرشد.

وی در ادامه افزود: مراسم عطرافشانی وغبار روبی گلزارمطهرشهدای سیرجان باهمت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی وبسیج کارگران وکارخانجات شهرستان سیرجان برگزار گردید.

ایشان یاد آور شد: در راستای حفظ سلامت کارگران، بسته های بهداشتی درمیان‌ پاکبانان شهرداری و کارگران ساختمانی در این شهرستان توزیع شده است.

شاهمرادی افزود: آیین تجلیل از تلاشگران منتخب شرکت جهان پارس به مناسبت روز کارگر با رعایت فاصله گذاری فیزیکی برگزارگردید.

وی تاکید کرد : کمک های مدیران واحد های تولیدی و پایگاههای بسیج کارگران وکارخانجات در سطح شهرستان سیرجان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برمبنای رزمایش کمک مومنانه شکل گرفته است و تاکنون به مبلغ یک میلیارد تومان وجه نقد و ۲۵کیسه برنج و۱۲۵عد دروغن 1 لیتری است ، جمع آوری شده است .

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان سیرجان در پایان خاطر نشان کرد : باتوجه به شیوع کرونا وفراهم‌ نبودن شرایط مناسب در جهت برگزاری‌جشن هفته بسیج کارگری مطابق هرسال سبب شد تا در سال جدید بااهدای ژتون تهیه پوتین ولباس بسیجی ازبسیجیان برترحوزه سیرجان تجلیل به عمل آید .

مهندس هادیان ضمن تبریک هفته کار و کارگر به تلاشگران و زحمت کش واحد خدماتی بیمارستان از زحمات شبانه روزی ۱۵۷ نیروی خدماتی که در شرایط دشوار، سختی هارابه جان خریده و با از خود گذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده اند، توسط کادر درمانی با اهدای شاخه گل‌ و کارت هدیه  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه