اله ‌بداشتی در همایش ملی بسیج کارگران و کارخانجات:

تلاش‌ بسیج کارگران، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای رسیدن به اشتغال پایدار است

کد خبر : 19014
دوشنبه 30 آبان 1401 - 13:06
اله بداشتی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: تلاش‌مان بر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای رسیدن به اشتغال پایدار است و باید با استفاده از گروه‌های جهادی سازماندهی شده، نقش‌آفرینی کنیم. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور صبح امروز در همایش ملی اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات، اظهار کرد: بسیج، پاره تن مردم است. هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کنیم. در ۴۲ سال گذشته، بسیج خدمت‌گذار مردم، فرشته نجات مردم و پاره تن مردم بوده است. وی با بیان اینکه بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف برنامه‌های مدون دارد، افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات وظیفه دارد به عنوان تسهیلگر در مشکلات جامعه، عمل کند.  

الله‌بداشتی تاکید کرد: گروه‌های جهادی ما که در کارخانجات سازماندهی شده‌اند، آمادگی کامل دارند که حتی از دستگاه‌های اجرایی، سریع‌تر به صحنه بیایند و خدمت‌رسانی کنند. وی با بیان اینکه جهاد امیدآفرینی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، اضافه کرد: تمام تلاش‌مان بر این است که بتوانیم ماموریت‌مان در رفع موانع تولید، و نیز تولید با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی را انجام دهیم.  

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تاکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصادی که مردم‌پایه باشد را در دستور کار خود داریم و بسیج کارگران و کارخانجات در حوزه‌های مختلف، به دنبال عارضه‌یابی و حل مسائل است. الله‌بداشتی افزود: تلاش‌مان بر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای رسیدن به اشتغال پایدار است و باید با استفاده از گروه‌های جهادی سازماندهی شده، نقش‌آفرینی کنیم.  

انتهای پیام/ 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه