حضور مستمر شرکت پالایش نفت بندرعباس در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور هرمزگان

کد خبر : 19340
چهارشنبه 28 دی 1401 - 13:56
.

سومین نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان، فناور و اکوسیستم هرمزگان، در حوزه های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، معدن و صنایع معدنی، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان و صنایع دریایی، شیلاتی و غذایی از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار شده است.

به گزارش روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛

شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در سومین نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان، فناور و اکوسیستم هرمزگان، اقدامات دانش بنیان خود در راستای تولید را به نمایش گذاشت.

 در این نمایشگاه که با رویکرد تعامل و آشنایی با توانمندی های شرکت های دانش بنیان و بیان نیازهای فناورانه صنایع استان برگزار شد، شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه پالایش نفت در این نمایشگاه حضور یافت.

 

مدير پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: ارائه اقدامات و پروژه های توسعه محور در راستای تولید مستمر و بهبود کیفیت محصولات مبتنی بر طرح های دانش بنیان، دستاوردهای پروژه های دانش محور، مشارکت با شرکت های دانش بنیان و ارائه توانمندی و پتانسیل های موجود در اجرای طرح های فناورانه متکی بر دانش روز از برنامه های شرکت پالایش نفت بندرعباس در این رویداد است.

 

مهندس غنی زاده افزود: در بخش نمایشگاهی این رویداد، نمایندگان این شرکت نیازمندی های حوزه فناوری را ارائه نمودند و با موسسات پژوهشی و شرکتهای دانش بنیان به تبادل نظر پرداختند و در بخش کنفرانس این رویداد نیز، پنل ها تخصصی با محوریت رفع چالش های فناورانه و بررسی فرصتها در همکاری با شرکتهای دانش بنیان برگزار گردید. 

 

وی در انتها افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه هدایت شرکت های دانش بنیان به سمت نیازهای واقعی صنعت بویژه در حوزه پالایش نفت، بررسی فرصتها و چالش های توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری با همکاری شرکت های دانش بنیان، افزایش بهره وری و کمک به تقویت، رقابتپذیری و رونق کسب و کار های دانش بنیان و عملیاتی سازی کارآفرینی فناورانه عنوان شده است.

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه