به دست کارگر نخبه ایرانی:

طراحی و ساخت بزرگترین قایق پلی اتیلن یکپارچه در جهان

کد خبر : 14154
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 13:27

طراحی و ساخت بزرگترین قایق پلی اتیلن یکپارچه در جهان توسط کارگر نخبه بسیجی دکتر میرزاده صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، پلی اتیلن یکی از پر کاربردترین محصولات در دنیا می باشد که به واسطه آن محصولات متعدد و مختلفی از آن تولید می گردد و کشور ما نیز از این تکنولوژی بی بهره نیست.

دکتر میرزاده از کارگران بسیجی شرکت ایران پاش استان آذربایجان غربی در مصاحبه ای با خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: از سال 66 ساخت پمپ سم پاش شروع شد که تا قبل از آن این محصول صد در صد وارداتی بود.

میرزاده با اشاره به این نکته که روحیه جهادگری و رزمندگی در روند کار بسیار تاثیر گذار بود افزود: سال 66 این پمپ با مبلغ 36 هزار تومان وارد میشد که در زمان خود مبلغ زیادی بود و باعث میشد ارز زیادی از کشور خارج شود آن هم در آن شرایط حساس و پیچیده انقلاب و جنگ، اما ما با ساخت این پمپ و اخذ تمام تائیدیه های لازم این پمپ را به مبلغ هشت هزار تومان در اختیار شرکت ها میگذاشتیم.

دکتر میرزاده گفت:  سال 86 مخزن یکپارچه پلی لتیلن در جهان با ظرفیت 65 هزار لیتر را ساختیم و آن را در کتاب گینس هم ثبت کردیم که یک شگفتی در این عرصه به شمار می رود.

میرزاده با اشاره به این موضوع که اکنون به 38 کشور جهان صادرات انواع محصولاتمان را داریم گفت: بیش از 700 نوع محصول را تولید میکنیم و هر ماه در تولید محصولاتمان نوآوری هایی داریم که در نوع خود قابل توجه می باشد.

دکتر میرزاده با اشاره به ساخت خانه های پیش ساخته گفت: ساخت خانه های پیش ساخته دوجه داره تحول بزرگی در این صنعت را رقم زد، به گونه ای که تا حدی میزان استحکام این خانه ها با لا می باشد که در انواع شرایط آب و هوایی قابل استفاده بوده و هیچ مشکلی را ایجاد نمیکند، این خانه ها در مناطق زلزله زده و سیل زده نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

دکتر میرزاده ضمن تاکید بر این موضوع که کارخانه بصورت 24 ساعته فعال بوده و مشغول تولید انواع محصولات می باشد، گفت: از افتخارات ما ساخت بزرگترین قایق پلی اتیلن یکپارچه در جهان است که ظرافت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

میرزاده گفت: توان تولید این قایق ها در کشور عزیزمان ایران بسیار بالا تر از کشور های صاحب نامی همچون آمریکا می باشد.

دکتر میرزاده افزود: متاسفانه بزرگترین قایق پلی اتیلن یکپارچه در جهان هنوز در کتاب گینس ثبت نشده و مشکلاتی بر سر راه ثبت آن وجود دارد که امیدواریم برطرف شود تا دنیا نظاره گر قدرت و توان جوانان انقلابی ایران اسلامی باشد.

قابل ذکر است که انواع محصولات پلی اتیلن از قبیل انواع قایق ها، انواع مجموعه بازی کودکان، انواع مخازن پلی اتیلن و ... توسط جوانان عزیز کشورمان در حال تولید می باشد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه