فتاح: هیچ مدیری حق ندارد پیش از کارگران حقوق بگیرد / حقوق معوق در بنیاد مستضعفان نداریم

کد خبر : 18197
دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 11:26

رییس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: خوشبختانه ما در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و پرسنل بنیاد مستضعفان هیچ معوقی نداریم چراکه تاکید کرده‌ایم حقوق مدیران باید پس از پرداخت حقوق کارگران پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح همزمان با روز کارگر و در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و دکتر اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  که عصر روز گذشته در سالن همایش‌های ستاد این بنیاد برگزار شد با اشاره به لزوم تقدیر از تلاش‌ها و خدمات کارگران اظهار کرد: ما در سال ۹۹ تصور نمی‌کردیم که چنین عملکردی را داشته باشیم، ولی با لطف خداوند عملکرد خوبی از بنیاد مستضعفان ثبت شد؛ در سال ۱۴۰۰ هم که شرایط سخت‌تر و تحریم‌های آمریکا مستقیما بنیاد مستضعفان را نشانه گرفت، هیچ کس نمی‌توانست تصور کند که کارنامه موفقی در بنیاد مستضعفان رقم بخورد، ولی کار جهادی شما و تلاش مدیران، شرایط را تغییر داد و یک کارنامه افتخارآفرین از عملکرد بنیاد ثبت شد و به فراتر از تعهداتمان عمل کردیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه مسیر ما در بنیاد، مسیری است که امام راحل و رهبر انقلاب آن را ترسیم کرده‌اند افزود: ما حق نداریم در بنیاد مستضعفان به مردم، کارمند و کارگران به صورت اداری نگاه کنیم چراکه اینجا یک نهاد انقلابی است و ما اعتقاد قلبی داریم تنها نیت خالصانه و خدایی است که می‌تواند به کار‌ها و اعمال ما برکت ببخشد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید قدردان فرصت خدمت به مردم و مستضعفان باشیم، گفت: باید بدانیم که رضایت خداوند که بالاترین مرتبه در جهان هستی است، در رضایت مردم و خلق خدا قرار دارد و این جایگاه خدمت به خلق، یک نعمت بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

فتاح با تاکید بر اهمیت جایگاه کارگران گفت: پیغمبر اکرم در طول عمر پربرکتشان، دست ۲ نفر را بوسیدند؛ یکی دست مبارک حضرت زهرا (س) را و دوم دست کارگر؛ این نشان دهنده شأن و جایگاه کارگران است؛ این پیامبر بزرگوار در جایی دیگر تاکید دارند که دسترنج کارگر را پیش از خشک شدن عرق جبین او پرداخت کنید.

وی ادامه داد: بر همین اساس همانطور که بار‌ها اعلام کرده‌ایم، خوشبختانه ما در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و پرسنل بنیاد مستضعفان هیچ معوقی نداریم چراکه تاکید کرده‌ایم حقوق مدیران باید پس از پرداخت حقوق کارگران پرداخت شود؛ این درحالی است که اگر یک شرکت در زیرمجموعه بنیاد مستضعفان نقدینگی برای پرداخت حقوق نداشت، ما در ستاد بنیاد مستضعفان، پرداخت حقوق کارگران این شرکت را عهده دار می‌شویم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در این مراسم با حضور رئیس بنیاد از ۹ نفر از کارگران نمونه سال ۱۴۰۰ با اهدای لوح کارگر نمونه بنیاد مستضعفان، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه