مجلس یازدهم:

مطالبه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از مجلس یازدهم

کد خبر : 15310
شنبه 10 خرداد 1399 - 13:11

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکترمحمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی توجه بیشتر این نهاد قانون گذار به جامعه کارگری را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، این سازمان در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکترمحمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی توجه بیشتر این نهاد قانون گذار به جامعه کارگری را خواستار شد.

متن این یام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف ریاست محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بعد از کلام ماندنی حضرت امام (ره) که فرمودند مجلس در راس امور است و نیز پیام راهگشای مقام معظم رهبری مدظله العالی در افتتاحیه مجلس که فرمودند مجلس پیشانی مردم‌سالاری دینی است، هیچ تردیدی نیست که تلاش های شما و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به استقلال، عزتمندی، سربلندی، گسترش عدل و دفع و رفع فساد و محرومیت خواهد انجامید.

یاران صدیق سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که خود نیز از تبار شهیدان و دلدادگان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند از بیان شیرین مطالب گوناگون فراتر رفته و با عمل خالصانه و روحیه ی جهادگرانه برگ زرین دیگری را در اذهان ملت از خود بر جای خواهند گذاشت.

از این رو ضمن تبریک انتخاب شایسته حضرتعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی از سوی قاطبه نمایندگان منتخب ملت، امید است که با عنایت به تجارب گران‌سنگ شما در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوره‌ای نوین را در حوزه قانونگذاری کشور و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی شاهد باشیم.

جامعه کارگری با تقدیم بیش از 14 هزار شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس، هم در صحنه دفاع از جان، مال و ناموس مردم شریف ایران بسیار جانفشانی و از خودگذشتگی کردند و هم در پشت جبهه با کار و تولید توان دفاعی کشور را بالا بردند.

این جامعه عظیم و در عین حال قانع و کم توقع در تمام بزنگاه ها یار و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در آخرین آزمون که رویارویی با ویروس منحوس کرونا می باشد با تولید سه شیفت و برگزاری شیفت های ایثار مانع احساس کمبود در زمینه محصولات پزشکی و ضدعفونی کننده در کشور شدند.

همانگونه که استحضار دارید جامعه کارگری با بیش 40 میلیون نفر از بزرگترین خانواده های کشور می باشد که متاسفانه با مشکلات و معضلات متعددی روبرو هستند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از ریاست و نمایندگان مجلس انقلابی و جهادی یازدهم انتظار دارد تا با وضع قوانین عادلانه در حوزه کارگری و اصلاح قوانین گذشته که سبب به مخاطره افتادن معیشت خانواده کرگری شده است یک بار برای همیشه آسایش و آرامش را به جهادگران عرصه صنعت و تلاشگران حوزه تولید برگرداند تا شاهد شکوفایی در عرصه های مختلف و خصوصا جهش در تولید باشیم.

از جمله مواردی که بیشترین تاثیر در این حوزه را دارد می باشد:

رسیدگی به موضوع اصلاح قانون کار که سال هاست بدون نتیجه رها شده
رسیدگی به بحث و موضوع دستمزد منصفانه  برای همه سطوح کارگری
اصلاح ساختار تأمین اجتماعی
نظارت نمایندگان مجلس بر حسن انجام مصوبات و قوانین حوزه کارگری
پرداخت بدهی سنواتی دولت به صندوق تأمین اجتماعی
رسیدگی به موضوع بی عدالتی در افزایش حقوق بازنشستگان
شفافیت نشست های سه جانبه و تصمیم گیری های آن

در پایان این سازمان آمادگی کامل دارد تا در نشست های کارشناسی، بررسی و پرداختن به موضوعات فوق شرکت فعال و موثر داشته باشد.

توفیق جنابعالی و همکاران را در ایفاء نقش خطیر نمایندگی ملت از خداوند منان مسئلت داریم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه