رحمانی در جمع کارگران بسیجی مجتمع مس شهید باهنر

پایین بودن نرخ بیکاری کرمان در مقایسه با سایر استانها

کد خبر : 232
دوشنبه 11 آذر 1392 - 00:05

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ورئیس شورای عالی قشر بسج کارگری استان کرمان مدیران فهیم و کارفرماهای مدبر را به مراقبت از فرمولها و روشهای کار و همچنین کاهش قیمت تمام شده فراخواند و گفت:ارکان اقتصادی و فرهنگی جامعه باید خود را در مقابل تهدیدات نرم و سایبری مقاوم کنند

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج کارگری کشور، حسن رحمانی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان فقط تهدیدات نظامی نیست گفت: ارکان اقتصادی و فرهنگی جامعه باید خود را در مقابل تهدیدات نرم مقاوم کنند.

وی یکی از تهدیدات نرم دشمنان نظام اسلامی ایران را کاهش علاقه کارگران به تولید و در نهایت کاهش کیفیت محصولات داخل عنوان کرد و گفت: دشمنان از سوی دیگر تغییر نگرش تقاضای مردم نسبت به کالاهای تولید داخل را یکی دیگر از برنامه تهدیدات نرم خود قرار داده اند.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای عالی قشر بسج کارگری استان کرمان مدیران فهیم و کارفرماهای مدبر را به مراقبت از فرمولها و روشهای کار و همچنین کاهش قیمت تمام شده فراخواند و گفت: پیرو تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و سازمان بسیج، سلسله مانورهای پدافند غیر عامل با هدف ارتقای آمادگی کارخانه ها و واحدهای کاری استان با همکاری سازمان بسیج کارگری، هلال احمر، سازمان آتش نشانی و کمیته پدافند غیر عامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار می شود.

حسن رحمانی وضعیت نرخ بیکاری استان را در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار مناسب اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در استان کرمان افرادی که مهارت دارند و یا مهارت آنها با بازار کار استان مطابقت دارد بیکار نیستند.

پیش از این مانور سرهنگ حسینخانی فرمانده بسیج کارگری استان کرمان نیز با بیان اینکه این مانور چهامین مانور در واحدهای کاری حساس استان است گفت: پیش از این، مانور پدافند غیر عامل در کارخانه های قطران زرند ، لاستیک بارز و سیمان کرمان برگزار شده است.

وی افزود : سازمان بسیج کارگری استان مصمم است این نوع مانور را به شکلهای متنوع در کارخانجات و واحدهای کاری استان برگزار نماید و بسیج به دلیل حضور در تمامی سطوح و ابعاد جامعه و داشتن فرهنگ غنی و ارزشمند قابلیت این را دارد با آموزش و آگاه سازی درجهت فرهنگ شدن پدافند غیر عامل گامهای بزرگی بردارد.

یادآور می شود قبل از برگزاری این مانور کارگران بسیجی در کارگاه آموزشی اطفأ حریق و کمکهای اولیه که بوسیله کارشناس هلال احمر تدریس شد شرکت نمودند.

در اين رزمايش نمونكهاي بخشهاي مختلف مجتمع مس شهید باهنر دچار حريق شد كه با سرعت عمل گروههاي آتش نشان – امداد و نجات و پشتيباني ، عمليات پدافند غير عامل به نحو مطلوب برگزار و آمادگي واحدهاي عمل كننده مورد ارزيابي قرار گرفت.

در پايان اين رزمايش شركت كنندگان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در كارگاه آموزشي توجيهي بصيرتي شركت نمودند

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه