پیام تبریک:

پیام تبریک دکتر عبدالملکی در پی انتصاب مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

کد خبر : 18156
پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 - 12:12

دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی انتصاب دکتر اله بداشتی را به عنوان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در پیامی انتصاب دکتر اله بداشتی را به عنوان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر «حمیدرضا الله بداشتی» مسئول محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور انتصاب شایسته جناب عالی را به عنوان «مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور» از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین تبریک و تهنیت می گویم. بی تردید حضور مؤثر و بی بدیل سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پشتیبانی از تولید و صنعت کشور و بویژه رویکردهای اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی، کارآمدی این نهاد اثرگذار را بیش از پیش خاطرنشان می سازد. امید می رود با حضور گران سنگ جناب عالی در مسئولیت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور شاهد توسعه فعالیت ها و تعامل سازنده تر با مجموعه وزارت مردم باشیم. همچنین از تلاش های ارزشمند و مجاهدت های برادر گرانقدرم جناب آقای علی حسین رعیتی فرد در دوران مسئولیت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور صمیمانه قدردانی می نمایم. توفیق روزافزون جناب عالی را در این مسئولیت خطیر از بارگاه حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

 

حجت الله عبدالملکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه