پیام دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز بسیج سازندگی

کد خبر : 20132
یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 16:33
اله بداشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پیامی ۱۷ اردیبهشت روز بسیج سازندگی  رو به همه جهادگران این عرصه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ساز و حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز بود که بافرمان معظم له سازمان بسیج سازندگی تشکیل گردید. راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، جریان جهادی و خدمت به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور است.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های موردنیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

امروز بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته؛ که روزبه‌روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.
اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده و مبارک از تلاش‌های همه جهادگران و خدمتگزاران عرصه محرومیت زدایی  سپاسگزارم. دعای خیر امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش بدرقه راه و زندگیتان باد.

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه