پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب

کد خبر : 20379
پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 08:47
ارتحال امام

به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پیامی را صادر نمودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، این سازمان به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد پیامی را صادر نمودند .

متن این  پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

14خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی از سلاله پیامبر اسلام و ادامه دهنده راه سید الشهدا است که با رهبری خود ایران اسلامی را از یوغ و سیطره استکبار جهانی بیرون آورده .

آری ، این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و او بود که در سایه اسلام توانست عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد .

  سالگرد ارتحال ملکوتی پیر جماران در حالی برگزار می شود که اتحاد بی سابقه جبهه استکبار و صهیونیسم در راستای به زانو درآوردن ملت غیور و تاریخ سازی که با تاسی از آموزه های مکتب اسلام ، حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ایی ( مد ظله العالی ) تا پای جان برای پاسداری از انقلابشان ایستاده اند به خطا رفته و شکست خورده اند .

همچنین قیام 15 خرداد سال 1342 عزیمتگاه بیداری اسلامی در جهان و بنا به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی جایگاه و اهمیت آن همانند عاشورا در نهضت حضرت امام حسین (ع) است که به برکت همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها موجب سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیاء تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار ساخت .

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و همچنین جامعه بزرگ کار و تولید نیز به نوبه خود سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب را ارج می نهد و از مردم شریف ایران دعوت می کند تا با حضور گسترده خود  در حرم مطهر بنیانگذار  انقلاب اسلامی  مشت محکم دیگری را بر دهان یاوه گویان مستکبر جهان بکوبند .

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه