پیام سردار سلامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری

کد خبر : 22091
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 09:27
بسیج

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کاروکارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی را صادر نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کاروکارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی را صادر نمودند.

 متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده اند.

آنها در مقابل جنگ ،تحریم ، فتنه ،تکفیر و ترور، شرافت مندانه ایستاده اند. پاک ترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید ، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود .

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان ، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است.

که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین " شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 این جانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم .

 همه ما اراده ها و قلب های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه