رعیتی فرد با توجه به شعار سال "جهش تولید":

کارگران بسیجی برای تحقق شعار "جهش تولید" پویاتر می شوند

کد خبر : 14831
یکشنبه 3 فروردین 1399 - 15:40

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پیامی با توجه به شعار سال "جهش تولید" گفت:کارگران بسیجی برای تحقق شعار "جهش تولید" پویاتر می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به آغاز سال 1399 هجری شمسی و نام گذاری آن توسط رهبر انقلاب به نام "جهش تولید" مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پیامی جامه عمل پوشاندن به شعار سال 99 را وظیفه هر ایرانی دانست.
متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسانی که دست‌اندرکار هستند جوری عمل کنند که تولید ان‌شاء‌الله جهش پیدا کند و یک تغییر محسوسی در زندگی مردم ان‌شاء‌الله به وجود بیاورد. (امام خامنه ای مد ظله العالی 1399/01/01).
ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان عزیز به ویژه جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی کشور،جامعه کارگری و کارفرمایی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی سختی ها و گرفتاری در خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشور پیش قدم بوده ، هم در دوران انقلاب اسلامی که منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شد و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس که از جان و مال خود گذشتند و نیازهای جبهه ها را با کار و تولید در کارخانجات تامین کردند همچنین نیز در سال های اخیر با تلاش بی وقفه در این جنگ اقتصادی،تحریم های دشمنان را بی اثر کردند.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سال 98 که سال رونق تولید نام گذاری شده بود به همت کارگران، مدیران کارخانجات و مسئولان ذیربط گام های ارزشمندی در راه رسیدن به رسالت خود که در نهایت منجر به رونق هر چه بیشتر تولید می شود برداشته است.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سالی که گذشت ضمن تقویت پایگاه های بسیج در کارخانجات و برطرف نمودن مشکلات بیش از 200 کارخانه و شرکت در کشور و همچنین با امضاء تفاهم نامه های متعدد با سازمان ها و وزارتخانه ها درصدد تسهیل گری و کمک به رفع موانع تولید  برآمد.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سال رونق تولید با پشتوانه تجربه 40 ساله خود با ساعت ها کار کارشناسی و تجزیه و تحلیل تمام مشکلاتی که در جامعه کارگری و کارفرمایی وجود دارد و مانع رشد و رونق تولید میشود، به همت نیروی مردمی بسیج، دو طرح جامع و کلان را پیاده سازی و اجرا نمود که یکی طرح شهید برونسی برای فرهنگ سازی در حمایت از  کالای ایرانی که اهداف آن معرفی توانممندی های کشور به جامعه است، و دیگری طرح شهید کریمی که با هدف رفع موانع رونق واحد های تولیدی می باشد.
این سازمان اقداماتی از قبیل حضور مدیران تولیدی در مساجد و امیدآفرینی مردم با معرفی توانمندی های صنایع کشور و دعوت به حمایت از کالای ایرانی، حضور دانش‌آموزان در کارخانجات و مشاهده فرآیند تولید محصولات و کالاها از نزدیک و بالعکس سخنرانی کارفرمایان در مدارس از جمله اقداماتی بود که در راستای اجرای طرح شهید برونسی انجام گرفت.
از دیگر تلاش هایی که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به صورت سازمان یافته انجام داد هم افزایی ظرفیت ها برای رفع موانع کارخانجات و کمک به تقویت فرآیند تولید بوده است که با عنوان طرح شهید کریمی صورت گرفت.
حضور فعال در ستاد تسهیل و کمک به مراجع متولی امور تولید در شناسایی مسائل واحد ها و ارائه راهکارهای مناسب و پیگیری تا حصول نتیجه، کار ویژه رده های بسیج کارگران و کارخانجات سراسر کشور بوده است.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در تحقق شعار "رونق تولید" از هیچ کوششی دریغ ننمود و از تمام ظرفیت های خود در این جهت استفاده نمود..
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه رهبر انقلاب اسلامی با اعلام سال "جهش تولید" در سال 99 علاوه بر تداوم رونق تولید خواستار جهش در تولید شدند این امر باعث تقویت ارکان اقتصادی کشور در همه ابعاد خواهد شد.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در نظر دارد تا با تقویت خود در بخش های مختلف و شناسایی نقاط آسیب پذیر در جامعه کارگری و کارفرمایی ضمن تحقق شعار "جهش تولید" برنامه هایی را در این راستا اجرا نماید که سبب قوی شدن اقتصاد ایران گردد.

کارگران بسیجی در سراسر کشور برای تحقق شعار "جهش تولید" پویاتر می شوند و وظیفه هر ایرانی عمل به شعار سال و تحقق اهداف آن در جهت عزت و سربلندی ایران اسلامی تا بی نیازی کامل کشور از بیگانگان می باشد.
انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه