سردار رعیتی فرد:

۱۱۰مرکز واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی راه اندازی شد

کد خبر : 17145
یکشنبه 28 شهریور 1400 - 11:07

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در کل کشور تا امروز ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی راه اندازی شده است و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از کارگران مراکز تولیدی و صنعتی دُز اول و برخی دُز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار علی حسین رعیتی‌فرد روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرک های صنعتی در شهرستان قدس گفت: بسیج از اولین روزهای کرونا پای‌کار بوده و همواره تلاش کرده است که دغدغه مردم در روزهای کرونایی را کاهش دهد.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی با کمک همه نیروهای بسیجی و استفاده از ظرفیت های سپاه کار واکسیناسیون، در سطح کلی جامعه انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشورگفت : بسیج کارگری در جهت کمک به جامعه پزشکی در شهرک های صنعتی مستقر شده است تا بتوانیم کارگران و کارفرمایان را واکسینه کنیم و از دغدغه تولیدکنندگان و کارگران کم کنیم.

سردار رعیتی فرد بیان داشت: ما تلاش داریم تا هفته بسیج، تحت نظر دانشگاه های علوم پزشکی، وزارت بهداشت و حوزه های بهداشتی کشور کار واکسینه را تمام کنیم تا از دغدغه و مشکلات مردم کم شود.

وی افزود :با تلاش هایی که  دولت در واردات و تولید واکسن داخلی انجام می دهد، امیدواریم بحث واکسیناسیون خیلی سریعتر پیش برود و بسیج تلاش ویژه ای در طرح شهید سلیمانی دارد تا افراد بیشتری واکسینه شوند و همچنین نیازمندی افرادی که تحت تاثیر بیماری کرونا هستند را با کمک های حمایتی به آنان و نیز  قشرهای آسیب دیده در بحث بیماریابی و کنترل انجام دهد.

ایشان در ادامه گفت: واکسن به خوبی وارد  کشور می شود و تنها مشکل توزیع است. اگر واکسن سریعتر توزیع شود بسیج این آمادگی را دارد که با ایجاد زیرساخت ها و ظرفیت های بیشتر بیش از ۵۰۰ مرکز تزریق واکسن را  با هماهنگی وزارت بهداشت ایجاد کند.

صابر پرنیان مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ۶۰ هزار نفر از کارکنان شهرک های صنعتی واکسینه شدند که بنا داریم با  همکاری شبکه های بهداشتی و بسیج کارگری سرعت واکسیناسیون را در  این چند روز بالا بردیم. 

 وی افزود: پیش‌بینی می شود تا ۲ هفته آینده همه شاغلان در شهرک‌های صنعتی واکسینه شوند و در مرحله بعد خانواده های کارگران نیز واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه