برگزاری اردوی راهیان پیشرفت

کد خبر : 19600
دوشنبه 15 اسفند 1401 - 21:26
برگزاری اردوی راهیان پیشرفت

با هدف آشنایی با پیشرفت های صنعت پتروشیمی و امیدآفرینی در جامعه ی دانشجویی و دانش آموزی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان ، در قالب طرح شهید برونسی اردوی دانشجویی در صنایع پتروشیمی بندرماهشهر برگزار شد

 

فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات  صنایع پتروشیمی بندرماهشهر گفت : در قالب طرح شهید برونسی و با هدف معرفی محصولات و تولیدات ملی، اردوی دانشجویی برگزار شد.

وی افزود : با توجه به حضور کاروان ۱۲۰ نفر دانشجویان دانشگاه های استان یزد و ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان البرز‌ در منطقه و پیرو هماهنگی های انجام شده به جهت آشنایی با پیشرفت های صنعت پتروشیمی ، در قالب طرح شهید برونسی اردوی دانشجویی و بازدید از صنایع پتروشیمی بندرماهشهر انجام شد.

وی گفت: در ابتدا دانشجویان در محل سالن همایش حضور پیدا کرده و پس از پذیرایی با حضور کارشناسان صنعت و پخش نماهنگ با پیشرفت های صنعت پتروشیمی در بندرماهشهر بیشتر آشنا شدند.

فرمانده حوزه بسیج کارگران پتروشیمی ادامه داد : به جهت بازدید میدانی ، با هماهنگی پایگاه بسیج کارگری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و همراهی مدیریت آن مجموعه دانشجویان از نزدیک صنعت پتروشیمی را مشاهده کردند.

سروان مقدم ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی بندرماهشهر اضافه کرد : این اردوها با هدف آشنایی با پیشرفت های صنعت پتروشیمی و امیدآفرینی در جامعه ی دانشجویی و دانش آموزی برگزار می گردد.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه