در اولین روز از هفته بسیج کارگری در یزد انجام شد:

برگزاری دعای ندبه، حضور در مزار شهدا و شرکت در نماز جمعه

کد خبر : 294
شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 15:12

کارگران، مدیران و فعالان عرصه صنعت و تولید استان یزد در اولین روز از برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری حضور پیدا کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج کارگری کشور، در اولین روز از هفته بسیج کارگری مراسم دعای ندبه  با حضور جمعی از کارگران بسیجی، مدیران ادارات مربوطه و مدیران واحد های تولیدی یزد در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

در پایان این مراسم حلقه سرگروهها و مربیان بسیجی تشکیل و در آن موضوعاتی چون نقش  تعهد و وجدان کاری در کار و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح شد.

همچنین از یزد خبر می‌رسد که با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در دفاع از ارزشهای انقلاب جمعی از بسیجیان کارگر به همراهی مدیر کل ادارات  تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و دبیر خانه کارگر استان با حضور در مزار سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی و همچنین زیارت قبور شهدا و اهدا گل از مقام ایشان تجلیل نمودند.

بنابر این گزارش در اولین از روز هفته بسیج کارگری جمعی از بسیجیان کارگر و مسئولین اجرایی در نماز جمعه این هفته شهرستان مهریز نیز حضور یافتند.

 در ابتدای این مراسم بیانیه ای در گرامیداشت هفته کارگر و روز بسیج کارگری و اعلام آمادگی کارگران بسیجی در دفاع از آرمانهای شهدا و انقلاب قرائت گردید. همچنین سردار میرحسینی از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید برونسی، شهید شاخص قشر، به بیان خاطراتی از آن شهید پرداخت.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه