وزیر کار در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری مطرح کرد:

بسیج موتور محرک پیشرفت جامعه نوآور/ امروز بیش از قبل به روحیه بسیجی درکشور نیازمندیم

کد خبر : 320
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 13:59

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری گفت: امروز بسیج باید موتور محرک پیشرفت جامعه نوآور باشد و امروز بیش از قبل به روحیه بسیجی درکشور نیازمندیم و در سایه‌سار این روحیه است که می توانیم این دوران را پشت سر بگذاریم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری امروز (نهم اردیبهشت‌ماه) با حضور سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ، سردار بیگدلی معاون راهبردی سپاه محمدرسول‌الله، محمد حسن ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طالبی رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری کشور برگزار شد.

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جایگاه والای بسیج گفت: بسیج حافظ دین و قرآن و حامی ولایت است زیرا بسیج صادقانه خدمت می‌کند و عالمانه همراه با آگاهی تحلیل می‌کند و مخلصانه همه چیزش را تقدیم انقلاب می‌کند و همانطورکه بسیج بعد از انقلاب و در جنگ یار انقلاب بود بعد از آن نیز باید ضامن انقلاب و حافظ ارزش‌های آن باشد.

ربیعی ادامه داد: امروز بسیجی بودن نباید در عرصه نظامی تعریف شود زیرا براساس فرمایش مقام معظم رهبری هر بسیجی باید حس مسئولیت و تعهد کند و بسیجی آن است که آگاهانه در مسیر خویش گام برمی‌دارد.

وزیر کار در ادامه می‌افزاید: شور و شعور از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اکنون کشور نیازمند حضور بسیج است.

وی افزود: امروز بسیج باید موتور محرک پیشرفت جامعه نوآور باشد و این نهاد محمل‌دار است و امروز بیش از قبل به روحیه بسیجی درکشور نیازمندیم و در سایه‌سار این روحیه است که می توانیم این دوران را پشت سر بگذاریم.

وزیر کار در پایان سخنان خود اظهار داشتن: امروزه کشور ما با توجه به تحریم ظالمانه نیازمند همکاری متخصصان داخلی است که در سایه آن بتوان وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشید زیرا وقتی اقتصاد مردم شکوفا می‌شود تولید داخی نیز شکوفا می‌شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم از خانواده شهیدان برونسی و باغیانی شهیدان شاخص بسیجی کارگری تقدیر شد.

هم‌چنین از حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد مشکاتی مهندس کنترل کیفیت شرکت سایپا و کارگر نمونه بسیجی در سال 92 و مهندس حسن یکه‌زارع مدیر شرکت ایران خودرو و نجفیان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه