در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

تجدید میثاق جامعه کارگری کهگیلویه و بویراحمد با آرمان های شهدا

کد خبر : 22100
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 10:20
بسیج

جامعه کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته كار و كارگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق كردند.

به نقل از خبرگزاری بسیج یاسوج، جمعی از نمایندگان كارگران، كارآفرینان و تشکل های كارگری صبح امروز همراه با مسئولان اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد،بسیج اقشار سپاه فتح، اداره کل فنی و حرفه ای استان،تامین اجتماعی، بانک های رفاه و توسعه تعاون ، بسیج کارگران و کارخانجات استان و سایر دستگاه های اجرایی مربوطه با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق كردند.
شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای شاخه های گل بر مزار مطهر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بر پایبندی به ادامه راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی تاكید كردند.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو  مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشارو متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: جامعه کارگری نقش بسیار ارزنده ای در تولید و چرخه اقتصادی کشور دارد و همه باید قدردان این قشر پرتلاش و زحمتکش باشیم.

اول ماه می میلادی (12 اردیبهشت) روز جهانی كارگر نامگذاری شده است و كارگران هر ساله در كشورهای جهان این روز را گرامی می دارند.
كارگران ایالت شیكاگو آمریكا برای بهبود معیشت خود در روز اول ماه می سال 1886دست به اعتصاب و تجمع زدند كه پلیس شیكاگو در چهارمین روز اعتصاب به روی آنان آتش گشود و شماری از آنها را كشت، عده ای را مجروح و چهار نفر را نیز اعدام كرد.
به همین مناسبت اول ماه می میلادی در جهان به عنوان روز كارگر نامگذاری شد.
در كشورمان یك هفته پیش از اول ماه می میلادی ( دوم تا 12 اردیبهشت) به عنوان هفته كار و كارگر نامگذاری شده است و از تلاشگران عرصه كار و كارگر تقدیر می شود. 

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه