با محوریت تحقق شعار سال و اجرای طرح نشان اقتصاد مقاومتی

جلسه توجیهی برنامه های سال ۱۴۰۲

کد خبر : 20430
چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 21:13
حوزه بسیج شهید برونسی فلاورجان

جلسه توجیهی و تحویل برنامه های سال حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان استان اصفهان با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کارخانجات شهرستان  برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان ،جلسه توجیهی برنامه های سال حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان استان اصفهان با حضور فرماندهان پایگاه و داور نشان اقتصاد مقاومتی در شرکت حمل و نقل همدانیان  انجام پذیرفت. 

در این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات فلاورجان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهان در امر برگزاری مراسمات هفته کارگر ،میلاد امام رضا و رحلت حضرت امام به توجیه برنامه های ابلاغی پرداخته و خواستار پیگیری به منظور تحقق شعار و عناوین مربوطه در برنامه ها شدند.

سرگرد جواد کاظم زاده مطالبه گری را یکی از رئوس برنامه های بسیج کارگری عنوان کرد و گفت: همچون سال  گذشته و با برنامه ریزی های انجام شده با دعوت از مسئولین استانی و کشوری در جمع متولیان تولید شهرستان خواستار کمک به رونق تولید با حضور چهره به چهره مسئولان با مدیران عامل  خواهیم شد.

در ادامه جلسه مهندس منتظرین داور جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی استان به تشریح چگونگی اجرای برنامه نشان اقتصاد مقاومتی پرداخته و خواستار کمک همه جانبه بسیج کارگری در این مورد شدند.

ارسال توسط : خبرنگار اصفهان
بازدید
دیدگاه