بیانیه بسیج کارگری کشور در پی حضور رهبر انقلاب در جمع کارگران:

حضور رهبرانقلاب تجلی بخش روحیه نبوی در تکریم کارگر بود

کد خبر : 325
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 18:25

در پی حضور صبح امروز رهبر معظم انقلاب در کارخانجات گروه مپنا و دیدار با کارگران، سازمان بسیج کارگری کشور بیانیه ای صادر کرد.


    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، در پی حضور صبح امروز رهبر معظم انقلاب در کارخانجات گروه مپنا و دیدار با کارگران، سازمان بسیج کارگری کشور بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:                                                                      

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که لطف خود را شامل حال جامعه ی کارگری ایران اسلامی کرد و در آغازین ماه های سال 93 که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین شده است و در هفته کارگری، میزبان رهبر و مقتدای خود بود.

تا اینگونه از زلال گفتارش، بوستان باور سربازان جهاد اقتصادی جانی تازه گیرد و فرزاندانش را در مسیرجهادی که انتخاب کرده اند به آینده ای امید بخش بشارت دهد. 

حضور  صمیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در محیط کارگری تجلی بخش روحیه نبوی در تکریم مقام کار و کارگر  و منبعث از اسلام عزیز  و الگویی عملی در فرهنگ سازی دینی برای همه ی  مدیران تاثیرگذار  جامعه است.

جامعه کارگری بویژه فرزندان بسیجی آن امام عزیز، ضمن تقدیر و تشکر از این همه اظهار محبت و صمیمیت، آمادگی کامل خود را برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و تا آخرین نفس و قطره ی خون در مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی ایستادگی می‌کند و همانگونه که در 35 ساله عمر  انقلاب  اسلامی نشان داده است به دنیا ثابت خواهند کرد که در تحقق تمدن اسلامی مصمم است و اسلام عزیز  قادر به ترسیم زندگی انسانی و الهی و سعادتمندانه است.

بدیهی است ملت شریف ایران  با درک شرایط ویژه انقلاب اسلامی، در این جهاد مقدس تلاشگران ایران اسلامی را در تولید ملی و حمایت از دستاوردهای آن همراهی خواهند کرد.

 

   

 سازمان  بسیج کارگری کشور

 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه