علیزاده با اشاره به نزدیک بودن هفته بسیج کارگری:

در آستانه رزمايش اقتدار كارگران بسیجي در جبهه اقتصادي هستیم

کد خبر : 277
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 13:27

ناصر علیزاده مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی در اولین جلسه شورای فرماندهی حوزه 3 بسیج کارگری شهید محلاتی این استان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج کارگری گفت: هفته بسیج کارگری فرصت خوبی برای نشان دادن رزمايش اقتدار كارگران بسیجي در جبهه اقتصادي است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج کارگری کشور، اولین جلسه شورای فرماندهی حوزه 3 بسیج کارگری شهید محلاتی آذربایجان شرقی با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در اتاق کنفرانس شرکت زمزم آذربایجان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه علیزاده مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی گفت: این جلسات فرصت خوبی برای ارائه راهکارهای تقویت تولید شرکت ها و هم چنین انتقال ایده ها و ابتکارات در زمینه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می باشد.

وی با اشاره به مطالبات سازمان بسيج كارگري و سردار نقدی مسئول سازمان بسیج مستضعفین افزود: این سال به طور صد در صد سال بسیج و بسیج کارگری است و هفته بسیج کارگری فرصت خوبی برای نشان دادن رزمايش اقتدار كارگران بسیجي در جبهه اقتصادي و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری درتحقق حماسه اقتصادي می باشد .

در ادامه جلسه فرمانده حوزه شهيد محلاتي سخنانی بیان کرد.

عقلمندی گفت: منظور از عزم ملی و مدیرت جهادی همان عزم و حرکت بسیجی می باشد و باید به صورت همه جانبه جهت تحقق عملی شعار سال تلاش کرد تا موجب بالندگی و غرور ایران اسلامی شویم.

وی در ادامه افزود: در سال 93 تمام تلاش حوزه و پایگاه های تابعه و تک تک بسیجیان تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه خواهد بود.

در پايان این جلسه فرمانده حوزه 3 گزارشي از عملكرد حوزه در سال 92 در خصوص راهيان نور ارايه نموده و خواستار مشاركت جدي و همه جانبه فرماندهان پايگاه هاي مقاومت در ماموريت هاي ابلاغي بسيج در كارخانجات شد و حاضرين جلسه نیز به بيان نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه