فرمانده سپاه کاشان در یادواره 54 شهید کارگری پایگاه شهید شیرودی کاشان:

در صف‌آرایی میان حق و باطل، طرفی که باید زانو بزند آمریکا ست

کد خبر : 327
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 05:46

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که هر جا را که جمهوری اسلامی بخواهد می‌ماند گفت: سوریه را نیز به دلیل اینکه ملت ایران و نظام اسلامی خواست ماند.

 

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، جواد نایینی سه‌شنبه شب در یادواره 54 شهید کارگری محدوده پایگاه بسیج شهید علی‌اکبر شیرودی کاشان اظهار داشت: غربی‌ها و در صدر آنها رژیم صهیونیستی و آمریکا به همراه حکومت‌های مرتجع منطقه، با به‌کارگیری و تجهیز تروریست‌ها، سوریه را تنها به دلیل دفاع از سرزمین فلسطین به سرزمینی سوخته تبدیل کرده‌اند.

فرمانده سپاه کاشان با یادآوری توفیقات ارتش سوریه در باز پس‌گیری مناطق تحت اشغال تروریست‌ها بیان داشت: تقویت تفکر حزب‌الله، پای کارآمدن ملت سوریه و تشکیل بسیج مردمی موجب شد که 80 درصد از مناطق اشغالی این کشور آزاد شود.

نایینی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که هر جا را که جمهوری اسلامی بخواهد می‌ماند، گفت: سوریه را نیز به دلیل آنکه ملت ایران و نظام اسلامی خواست و با صلابت از آن دفاع کرد ماند.

فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر اینکه به جهان ثابت کرده‌ایم با تمام قوا مقابل استکبار ایستاده‌ایم متذکر شد: در این صف‌آرایی میان حق و باطل، طرفی که باید زانو بزند آمریکا است و این امر شدنی است.

نایینی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی پرچم «لا‌اله‌‌الاالله» را در سراسر گیتی به اهتزاز در می‌آوریم و انقلاب خود را به تمام جهان صادر می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز کارگر، یاد و خاطره شهدای این قشر به خصوص 54 شهید پایگاه شهید شیرودی را پاس داشت و گفت: خدمات کارگران در طول هشت سال دفاع مقدس انکارناپذیر است چه آنانی که با بذل جان خود به صحنه می‌آمدند و چه کارگران زحمتکشی که مسئولیت پشتیبانی از جبهه‌ها و تأمین مایحتاج رزمندگان را عهده‌دار بودند.

فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر نقش بی‌بدیل کارگران کاشانی در پشتیبانی از جبهه‌ها عنوان کرد: همین کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان بودند که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان امر تأمین لباس‌های رزمندگان جبهه‌ها را با اخلاص و با تمام توان انجام می‌دادند.

نایینی با بیان اینکه پیامبران و اولیای خدا دارای مشاغلی از جنس کارگری نظیر کشاورزی، نجاری، چوپانی و... بوده‌اند، اذعان داشت: امام راحل نیز یک تار موی کارگران را با مکنت کاخ‌نشینان عوض نمی‌کرد و بوسه بر دستان این قشر را روا می‌دانست.

همچنین در ادامه این برنامه سردار ابوالفضل مسجدی مسئول روایتگری و زیارتگاه‌های کل سپاه سخنرانی کرد.

سردار ابوالفضل مسجدی با اشاره به سخنرانی مشهور مقام معظم رهبری در سال 75 با عنوان عبرت‌های عاشورا اظهار داشت: معظم‌له در این سخنرانی با طرح این سؤال که چگونه جامعه اسلامی تنها پس از 50 سال از رحلت پیامبر اکرم(ص)، فرزند همان پیامبر الهی را با چنین شیوه ظالمانه‌ای به شهادت می‌رساند به تبیین مفاهیم و درس‌هایی که از عاشورا باید آموخت می‌پردازند.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با یادآوری تقسیم‌بندی مقام معظم رهبری در مورد خواص که آنها را به دو دسته طرفدار حق و طرفدار باطل تقسیم می‌کنند ابراز داشت: در این راستا می‌توان به عبدالله بن عمر که جزو خواص مکه است اشاره کرد که پس از ورود سالار شهیدان به این شهر، خدمت ایشان می‌رسد و به جای اطاعت و یاری، امام خویش را نصیحت می‌کند.

مسجدی تصریح کرد: در زمان ما نیز مشاهده می‌کنیم کسانی مقام عظمای ولایت را نصیحت می‌کنند و نسبت به موضع‌گیری و فرمایشات معظم‌له اما و اگر می‌آورند.

وی با اشاره به وضعیت ذلت‌بار عبدالله بن امر و برخورد تحقیرآمیز حجاج بن یوسف و طرح عمل بوسیدن پا به عنوان شرط بیعت بیان داشت: بر این اساس کسی که امام زمان و ولی خود را درک نکند باید با امثال حجاج بن یوسف‌ها بیعت کند.

مسئول روایتگری و زیارتگاه‌های کل سپاه با تطابق ماجرای عبدالله بن امر و حجاج و وقایع سال 88 و سرنوشت فتنه‌گران عنوان کرد: خواص بی‌‌بصیرت جامعه ما که در کنار امام امت بودند و ادعای همراهی امام راحل را داشتند بعد از رحلت امام پس از آنکه مسئولیت فتنه را برعهده گرفتند و در مقابل نایب امام زمان(عج) ایستادند و بیعت با مقام عظمای ولایت نکردند اکنون کارشان به جایی رسیده که در آغوش انگلیس، آمریکا و وهابیت با التماس رفت‌وآمد می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به کسانی که در پیوستن به سپاه حق مردد بوده و تعادل ندارند بیان داشت: در این زمان نیز برخی در محضر مقام معظم رهبری دو زانو می‌نشینند و در بیرون به آغوش انگلیس و آمریکا پناه می‌برند.

وی با بیان اینکه مردم کوفه امام حسین(ع) را به خوبی می‌شناختند اما بی‌بصیرتی مانع حرکت آنها به سمت حق شد تصریح کرد: آنهایی که در سال 88 فتنه کردند نیز امام و رهبری را به خوبی می‌شناختند ولی در مقابل اصل ولایت فقیه ایستادند و تأسی به عمر سعد کردند.

مسئول روایتگری و زیارتگاه‌های کل سپاه افزود: فتنه‌گران ماهیت خود را در ظهر عاشورای سال 88 نشان دادند آن زمان که به عزاداران حسینی حمله کرده و حتی کلام وحی را نیز آتش زدند یعنی همان‌هایی که ادعای همراهی امام راحل را داشتند.

مسجدی با انتقاد از برخی که ابراز می‌کنند تا چه زمانی می‌خواهید از فتنه سخن بگویید بیان داشت: در پاسخ آنها باید گفت تا زمانی که شما فتنه‌گران باشید باید از آن سخن گفت چراکه نباید اجازه داد فتنه به فراموشی سپرده شود.

وی با یادآوری حادثه کربلا، ندامت مردم کوفه و حتی قیام آنها به خونخواهی سالار شهیدان را بی‌فایده قلمداد و تأکید کرد: ما نیز نباید اجازه دهیم چنین حوادثی در دوران ما نیز رقم بخورد که لازمه آن حفظ و تقویت بصیرت است.

این یادگار دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هشتم اردیبهشت سالروز شهادت شهید علی‌اکبر شیرودی ابرازداشت: این شهید بزرگوار در دفاع مقدس در برابر تجاوزات دشمنان مردانه ایستاد و در چندین مرتبه با بالگرد خود ضربات مهلکی به ارتش متجاوز عراق وارد کرد.

مسجدی همچنین خاطراتی از رشادت رزمندگان اسلام در عملیات فکه در سال 65 را ذکر و خاطرنشان کرد: هرچند جنگ با ارتش کشوری که تمام دنیا آنها را از نظر نظامی و تسلیحاتی حمایت می‌کرد، عقلانی نبود ولی رزمندگان بنابر تکلیف و عشق به اهل بیت (ع) در نبرد با دشمن جانفشانی می‌کردند.

وی سپس با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سید عبدالحسین برونسی، این فرمانده دفاع مقدس را نمونه‌ای از یک کارگر با تقوا که به کسب روزی حلال اهتمام جدی داشت معرفی کرد.

 

 

 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه