در سومین روز از هفته بسیج کارگری صورت گرفت:

دیدار بسیجیان حوزه کارگری محمد رسول الله (ص) کاشان با امام جمعه

کد خبر : 313
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 18:30

اعضاء و فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت کارگری محمد رسول الله(ص) کاشان دیروز با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، آيت الله عبدالنبي نمازي نماينده ولي فقيه دركاشان در ديدار با اعضای بسيج كارگري شهرستان كاشان و كاركنان اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، با تسليت شهادت علي بن باقر(ع) اظهارداشت: جمهوري اسلامي امروز در جنگ نابرابر با دنياي استكبار قرارگرفته است كه نياز است تا همه ما با درك از زمان و موقعيت تاريخي و جهاني در راه عزت و اقتدار جمهوري اسلامي تلاش كنيم.

 وي بركار و تلاش و جهاد و مبارزه در سنگر اقتصادي كشور تاكيدكرد و گفت: در سالي كه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي به نام سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده است بايد با تلاش مضاعف و با استفاده از جوانان و متكي بر دانش و تجربه افراد با تجربه در حوزه اقتصاد خلاء و كمبودها را شناسايي و در جهت رفع مشكلات تلاش نموده و چشم انتظار كمك بيگانگان نباشيم. 

 عضو مجلس خبرگان رهبري ارتباط با آمريكا با هدف رفع مشكلات اقتصادي را اشتباه بزرگي دانست و گفت: تصور برخي افراد اين است كه اگر روابط جمهوري اسلامي با آمريكا بهبود يابد مشكلات اقتصادي نيز بهبود خواهد يافت.

 آيت الله نمازي با اشاره به اين كه دوستي ابرقدرت ها با جهان سومي براي خدمت به آنان نيست بلكه براي به خدمت گرفتن آنها است اذعان داشت: اعزام دپيلمات هاي كشورهاي اروپايي به كشورها براي شناسايي ظرفيت ها ، قابليت ها و سرمايه هاي كشورها و غارت سرمايه هاي اين كشورها است.

 امام جمعه كاشان تاكيدكرد: كشورهاي اروپايي و آمريكا به دنبال اين نيستند كه سرمايه هاي خود را به ما بدهند بلكه به دنبال غارت سرمايه هاي ما هستند.

 وي افزود: تنها نظام سياسي جهان كه مي تواند بشر را اداره كند و همه نيازهاي بشر را پاسخگو باشد اسلام است و اين موضوع شعار و ادعاي ما بوده و پاي ادعاي خود ايستاده ايم و ثابت كرده ايم و ثابت مي كنيم.

 امام جمعه كاشان در ادامه با اشاره به نامگذاري سال ها توسط رهبر معظم انقلاب طي 20 سال گذشته گفت: تمامي پيام هاي معظم له روي زمين مانده است و نتوانسته ايم پيام هاي ايشان را عملياتي كنيم.

 نماينده ولي فقيه در كاشان ياد آورشد: در بين رهبران دنيا حتي يك رهبر را نمي توانيد معرفي كنيدكه براي حُسنَ اداره جامعه و ملت خود خود هرسال پيامي را صادركند.

 آيت الله نمازي تدبير امسال رهبري مبني اقتصاد را يكي ازاين پيام ها است دانست و گفت: اقتصاد تنها به يك بخش خلاصه نمي شود بلكه اقتصاد در توليد، انرژي، مصرف،  قراردادها و روابط اقتصادي با دنيا و داخل، اقتصاد در خارج ، پول ملي، افزايش ارزش پول ملي، نظام بانكي، روابط بانكي در داخل و خارج، كشاورزي ، دامداري ، صنايع و... زير مجموعه هاي اقتصاد است.

 امام جمعه كاشان همچنين رسيدن به فرهنگ مورد نظر رهبر معظم انقلاب را نيازمند عزم ملي و مشاركت همه آحاد مردم در جامعه دانست و گفت: در مسائل فرهنگي همه بايد دخالت و مشاركت داشته باشند. 

 آيت الله نمازي در ادامه مردم ايران را مردمي نجيب و با حجب و حيا و شايسته خدمت بيشتر از سوي مسؤولين نظام دانست و گفت: برخي از مردم  نمي توانند از حق خودشان دفاع كنند بايد به آنها كمك و از كارشان گره گشايي كرد.

 امام جمعه كاشان  همچنين با اشاره به اين كه هيچ چيز بعداز واجبات بالاتر از خدمت به بندگان صالح خدا نيست ياد آورشد: دوران مديريت و خدمت به مردم  ظرفيت هايي است كه در اختيار مديران قرارگرفته است.

 آيت الله نمازي تاكيد كرد: بايد از اين فرصت ها بيشترين استفاده را در راه كمك به مردم استفاده كنيد كه كمك به بندگان صالح خدا در زندگي انسان تاثير گذار و بلايا را از زندگي دور مي كند .

 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه