نقدي در افتتاحيه چهارمين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس:

كساني كه مي خواهند مرگ بر آمريكا را ممنوع كنند از سرنوشت شاه عبرت بگيرند

کد خبر : 494
سه شنبه 7 آبان 1392 - 11:25

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز عده اي خودباخته، افراط گرا و تفريط گرا با توهين و دروغ و فريب از مردم مي خواهند كه شعار راهبردي خود را كه "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر استكبار" است كنار بگذارند كه اينها بايد از سرنوشت شاه عبرت بگيرند.

به گزارش پایگاخ اینترنتی بسیج کارگری کشور، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در افتتاحيه چهارمين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس كه با حضور حجت الاسلام ابوترابي نايب رييس مجلس شوراي اسلامي و ناشران و نويسندگان دفاع مقدس در مصلاي تهران برگزار شد گفت: امروز بيش از هر كسي مهمان خوان شهدا هستيم كه حماسه دفاع مقدس را آفريدند و پرافتخارترين برگ از تاريخ ملت ايران بلكه همه ملت هاي آزادي خواه دنيا را رقم زدند.

سردار نقدي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ملت ايران را كه به تنهايي در مقابل همه ابرقدرت هاي زمان با مقاومت به پيروزي رسيدند، منحصر به فرد دانسته و اظهار داشت: همانطور كه امام راحل فرمودند، ملت امروز ايران از مردم حجاز در عصر پيامبر (ص) و مردم كوفه در عصر اميرالمومنين (ع) بالاتر هستند.

وي در بخش ديگري از سخنانش برگزاري اين نمايشگاه را در قالب 120 غرفه و شش هزار عنوان كتاب يادآور شده و افزود: اين نمايشگاه قطره اي كوچك از درياي بزرگ معارف دفاع مقدس است كه براي دهه ها و قرن ها تشنگان حقيقت را سيراب و انگيزه و نشاط و روحيه و باور عطا مي كند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين استخراج از گنجينه دفاع مقدس را سبب افزايش آن دانسته و تصريح كرد: هر نويسنده، شاعر، هنرمند و ناشري كه در كارنامه اش اثري از دفاع مقدس وجود نداشته باشد، كارش ناقص است چراكه از بزرگترين حادثه و حماسه ي ملت ايران بي بهره بوده است.

وي بر انتقال معارف دفاع مقدس به نسل آينده تاكيد نموده و ادامه داد: از ميان هزاران كتابي كه در هر سال منتشر مي شود تنها كتاب هاي دفاع مقدس و شهدا هستند كه مورد تقريظ مقام معظم ولايت قرار مي گيرند كه اين نكته اي بزرگ است.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج استقبال از نمايشگاه فوق را در ميان برگزاري نمايشگاه هاي بزرگ فرهنگي و كتاب در تهران قابل توجه دانسته و خاطرنشان كرد: ثبت و انتشار آثار دفاع مقدس قدمي بزرگ و ارزشمند است اما اين موضوع ما را از عمل به خواسته ي شهدا مستغني نمي كند.

وي هدف انقلاب اسلامي را مبارزه با استكبار تا محو كامل آن، دفاع از مستضعفين و گسترش حكومت اسلامي در سراسر گيتي عنوان نموده و بيان كرد: امروز راه شهدا نيمه تمام است و ملت ايران با ايستادگي و مقاومت تا محو كامل استكبار از دنيا، راه شهدا را تمام خواهند كرد و به انتظار شهدا و امام راحل كه در سخت ترين شرايط و محاصره و تحريم مقاومت كردند پاسخ مي دهد.

سردار نقدي عمل به معارف شهدا را ضروري عنوان نموده و اظهار داشت: امروز عده اي خودباخته، افراط گرا و تفريط گرا با توهين و دروغ و فريب از مردم مي خواهند كه شعار راهبردي خود را كه "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر استكبار" است كنار بگذارند كه اينها بايد از سرنوشت شاه عبرت بگيرند.

وي تلاش شاه پهلوي براي جلوگيري از شعار مرگ بر استكبار توسط مردم را يادآور شده و تصريح كرد: آنها كه پاي خود را در جاي پاي شاه گذاشته اند بدانند ملت ايران پاي خود را در جاي پاي شهدا مي گذارند تا پرچم اسلام ناب محمدي در تمام عالم به اهتزاز درآيد چراكه تا ظلم و جور و كفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ملت مسلمان ايران در صحنه حاضر است.

گفتني است چهارمين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس از 6 تا 13 آبان در مصلاي تهران برگزار مي شود.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه