همايش خانوادگي حوزه شهيد محلاتي تبريز برگزار شد+عکس

کد خبر : 332
دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 14:36

همايش خانوادگي حوزه کارگری شهيد محلاتي آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استاني در فرهنگسراي الغدير تبريز برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، در اين همايش كه با حضور خانواده‌هاي بسيجيان اين حوزه برگزار گرديد برنامه هاي متعدي اجرا شد.

فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج کارگری تبریز در جمع خانواده کارگران بسیجی این حوزه، ضمن تبریک حلول ماه رجب و تاکید به اهمیت این ماه در خودسازی، به نامگذاری امسال اشاره کرد و گفت: کارگران و کارآفرینان در خط مقدم اقتصاد هستند.

 محمدجواد عقلمندی با بیان اینکه دشمن بعد از دوران دفاع مقدس عرصه اقتصاد و فرهنگ را هدف قرار داده است، افزود: اگر امروز احساس کارگران احساس سربازی باشد که در برابر دشمن بایستد همچون هشت سال دفاع مقدس در این جبهه هم پیروز و سربلند می شویم.

وی نقش خانواده کارگران را حایز اهمیت خواند و اظهار کرد: مردان در عرصه اقتصاد تلاش می کنند که حرکت زنان در مسایل فرهنگی دوشادوش مردان موجب تحکیم بنیان خانواده و آرامش خاطر مردان می شود.

مسئول حوزه شهید محلاتی بسیج کارگری تبریز از اجرای برنامه های مختلفی در این خصوص خبر داد و بیان کرد: برای تحکیم بنیان خانواده کارگران برنامه های مختلف سبک زندگی، آموزش مهارت های زندگی(تربیت فرزند، تعامل با همسر) و نشست هایی برای پیشگیری از آسیب ها برگزار می شود.

گفتنی است در حاشيه اين همايش نمايشگاه هاي كتاب و عكس برگزار شد که با استقبال شركت كنندگان همراه بود.

 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه