فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج كارگري تبریز:

وظيفه ذاتي بسيج، تبيين و عمل به فرامين رهبري است

کد خبر : 312
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 17:43

فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج كارگري تبریز گفت: محور برنامه هاي اين حوزه براساس شعار امسال رهبر فرزانه انقلاب «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» خواهد بود چراكه وظيفه ذاتي بسيج، تبيين و عمل به فرامين رهبري است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، محمد جواد عقلمندي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، برگزاري همايش بزرگ خانوادگي كارگران بسيجي حوزه شهيد محلاتي را با محوريت سبك زندگي اسلامي شاخص ترين برنامه اين حوزه دانست.

وي برگزاري نمايشگاه كتاب و عفاف و حجاب را از فعاليت هاي جنبي همايش بزرگ خانوادگي عنوان و بيان كرد: در اين نمايشگاه غرفه اي با عنوان «كارگاه نقاشي كودكان با موضوع كار و تلاش و تشكر از پدر كارگرم» در نظر گرفته شده كه تلاش مي كنيم در اين كارگاه روحيه كار و تلاش را در بچه ها ايجاد كرده و بارور كنيم.

عقلمندي حضور در آيين غباروبي شهدا و تجديد پيمان با آرمان هاي حضرت امام خميني(ره) و شهدا، تجليل از كارگران بسيجي نمونه، مخترع، مبتكر و فعال در برنامه هاي فرهنگي و حلقه هاي صالحين، ديدار با خانواده شهداي كارگر و به خصوص خانواده شهيد شاخص فعلي آذر، افتتاح پايگاه هاي فجر شهرك صنعتي بيلوردي و پايگاه انجمن عينك سازان طبي استان، بازديد دانش آموزان و دانشجويان از مراكز صنعتي با هدف آشنايي با ظرفيت هاي صنعتي و ايجاد روحيه كار و تلاش در آن ها را از ديگر برنامه ها امسال حوزه كارگري تبريز برشمرد.

به گفته وي، برگزاري جلسات تخصصي قانون كار با هدف آگاه كردن كارگران و كارفرمايان با اين قانون و برگزاري شيفت عزم ملي براي توليد از سوي بسيجيان شركت هاي داروسازي زهراوي، شهيد قاضي و دانا از ديگر برنامه هاي است كه در هفته كار و كارگر اجرايي مي شود.

همايش بزرگ خانوادگي كارگران بسيجي حوزه شهيد محلاتي تبريز روز پنج شنبه(يازدهم ارديبهشت)، همزمان با روز قشر بسيج كارگري از ساعت 18 تا 20 در سالن همايش هاي پارك ائل گلي برگزار مي شود.  

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه