به مناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگری صادر شد:

پیام تبریک رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری

کد خبر : 322
سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 21:01

رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری در پیامی روز بسیج کارگری و هفته کارگر را به تمامی کارگران و فعالان عرصه صنعت و تولید تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، ایراندخت عطاریان رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری در پیامی روز بسیج کارگری و هفته کارگر را به تمامی کارگران و فعالان عرصه صنعت و تولید تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت معنا و امروز نیز عنصر کار و کارگر به عنوان یکی از مهمترین نیازهای حیاتی فرد و جامعه پیام آور امنیت ، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است و جایگاه ویژه ای در جهت صلح و ثبات اجتماعی داشته و منزلتی بس شگرف در تصویر سازندگی و تحول برجا گذاشته است و بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور ، نشاط ، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند . گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف ، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیتها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره بعنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند . ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری  انتظار می رود کارگران ایران اسلامی کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزشهای اسلامی و در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی نام گرفته است با تفکر بسیجی و روحیه جهادی و با خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه اقتصادی فراهم سازند .

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه