فرمانده حوزه کارگری امام جعفرصادق(ع) سمنان:

کارگران در خود کفایی و اقتصاد مقاومتی کشور بسیار موثرند

کد خبر : 298
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 08:36

فرمانده حوزه کارگری امام جعفرصادق(ع) شهرستان سمنان گفت: کارگران در خودکفایی و اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است، بسیار مؤثرند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج کارگری کشور، سیدمهدی زرگر در خصوص برنامه‌های هفته بسیج کارگری ضمن تبریک هفته کارگری بيان كرد: با توجه به زحماتی که کارگران بدون کمترین چشمداشت در جهت تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی در خصوص خودکفایی کلیه محصولات و اجرای منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی می‌کشند حوزه مقاومت بسیج کارگری به منظور تقدیر از این عزیزان برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وي ادامه داد: حوزه مقاومت امام جعفر صادق(ع) امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای کارگران مدنظر دارد که می‌توان به دیدار تعدادی از کارگران با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش گرامیداشت هفته کارگر اشاره كرد.

فرمانده حوزه کارگری امام جعفرصادق(ع) شهرستان سمنان اظهار داشت: از دیگر برنامه‌ها نیز می‌توان به تجلیل از کارگران نمونه بسیجی، شرکت در فریضه مقدس نماز جمعه با حضور جمعی از بسیجیان کارگر، ارسال پیامک با مضامین هفته کارگر به کارگران و مدیران کارخانجات اشاره كرد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه