به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدبرونسی و شهدای کارگر:

یادواره شهدای کارگرشهرستان میبد برگزار شد

کد خبر : 331
جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 15:10

به همت حوزه بسیج کارگری شهید برونسی و در هفته بسیج کارگری، یادواره شهدای کارگر شهرستان میبد، در مسجدالنبی شهرک صنعتی جهان آباد برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، چهارشنبه دهم اردیبهشت به همت حوزه بسیج کارگری شهید برونسی و در هفته بسیج کارگری، یادواره شهدای کارگر شهرستان میبد، در مسجدالنبی شهرک صنعتی جهان آباد برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از مدیران وکارگران بسیجی مراکز صنعتی و مسئولان ادارات و نهادها شرکت داشتند، حجت الاسلام حسین جوشقانیان معاون تفحص قرارگاه خاتم الاوصیاء صلی الله علیه و آله و سلم اظهار داشت: ایثار و فداکاری جوانان در طول 8 سال دفاع مقدس زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر جهان استکبار شد.

وی گفت: جوانان ما در این جنگ ره صدساله را یک شبه طی کردند و با فرمانبری از امام خمینی(ره) و دوری از گناه و توسل به انبیا و اولیا به عزت و عظمت و سرافرازی رسیدند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، از شهیدعبدالحسین برونسی به عنوان یک الگوی مومن یاد کرده و با ذکر خاطراتی از ایشان درکسب و کار، زندگی معمولی و زمان دفاع مقدس افزود: ایشان اگرچه یک کارگر بنا بود ولی به علت حفظ خود از وسوسه‌های شیطان و انجام کارها برای رضای خدا و توکل و توسل به ائمه اطهار بخصوص حضرت زهرا(س) و معامله با خدا با اینکه از نظر معیشت بضاعت کمی داشت ولی خدا عزت،کرامت و نورانیت به نام، یاد و حتی کتابش عنایت کرد.

جوشقانیان در ادامه ضمن برشمردن منکراتی که در محیطهای بازار و کار وجود دارد با اشاره به وجوب امربه معروف و نهی ازمنکر خواستار توجه بیشتر به این فریضه در محیط‌های کسب و کار شد.

معاون تفحص قرارگاه خاتم الاوصیا صلی الله علیه و آله و سلم خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بیش از 213 هزار شهید برای استقرار اسلام و پیروزی حق بر باطل تقدیم این انقلاب کرده است.

وی تصریح کرد‌: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ و پاسداری از انقلاب‌، آرمان‌های امام و شهدا باید همه توان خود را بکار بگیریم‌.

وی دربخش دیگری ازسخنان خودبااشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: پیش شرط این اقتصاد، نگاه درونگراست.

وی با اشاره به حدیثی ازپیامبر اکرم(ص) که فرمود: "خدارحمت کندکسی که اگرکاری را انجام می دهد محکم انجام بدهد"افزود: تولیدکننده وکارگر ایرانی که در بخش تولید فعالیت می کند باید وجدان کاری داشته باشد و باعث افزایش کیفیت جنس ایرانی و رونق بازار اجناس ایرانی درداخل و خارج ازکشورشود.

معاون تفحص قرارگاه خاتم الاوصیا صلی الله علیه و آله و سلم گفت‌: امروز کار و تلاش این قشر زحمت‌کش که در راه خدا انجام شود به همان میزان خون شهدا ارزش دارد و برای عبور از تحریم‌های دشمنان و رسیدن به اهداف متعالی اسلام و انقلاب باید در همه صحنه‌های اقتصادی‌، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی جهادی عمل شود.

گفتنی است در پایان مراسم به برگزیدگان مسابقه فرهنگی هفته بسیج کارگری جوائزی اهدا شد.

 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه