مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد اعلام کرد:

اجرای برنامه های متنوع بسیج کارگری در هفته کارگر / جشنواره تجلیل از مخترعان و نخبگان بسیج کارگری

کد خبر : 291
جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 18:31

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد از اجرای برنامه های بسیج کارگری همزمان با آغاز هفته بسیج کارگری خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج کارگری کشور، محمدرضا نیک نام با اعلام اجرای ۳۰ عنوان برنامه در استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج کارگری بیان کرد: برنامه های این هفته با  هدف ارج نهادن به زحمات این قشر زحمتکش، ایجاد بستر مناسب برای حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگ اسلامی در کار و تولید و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای مقابله با توطئه های شوم استکبار جهانی به اجرا در خواهد آمد.

نیک نام با بیان اینکه هفته ی بسیج کارگری در یزد با دیدار جمعی از کارگران بسیجی با آیت الله ناصری امام جمعه یزد در تاریخ ۴ اردیبهشت آغاز می شود افزود: روز اول هفته بسیج کارگری در پنجم اردیبهشت ماه جاری، با عنوان روز "کارگر، مهدویت، معنویت " نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در آغاز هفته ی کارگر، آرامگاه سومین شهید محراب حضرت آیت الله شهید صدوقی و قبور شهداء در مرکز استان و برخی از شهرستان های تابع با اهداء گل، عطر افشانی می شود ادامه داد: در این روز  شرکت کارگران بسیجی و تشکل های کارگری در نماز جمعه سراسر استان  و همچنین جمعی از بسیجیان کارگر در منطقه شکست حمله نظامی آمریکا در طبس حضور یافته و دعای ندبه تلاوت می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد با بیان اینکه برنامه های سازمان بسیج کارگری در روز دوم با شعار کارگر، عزم ملی و تولید ملی ادامه می یابد گفت: صبحگاه مشترک با حضور کارگران و فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری در سراسر استان  برگزار و دیدار کارگران بسیجی شهرستان میبد با امام جمعه  این شهرستان دراین روز صورت می گیرد.

نیک نام در تشریح برنامه های روز سوم با شعار "کارگر،فرهنگ ، بصیرت" گفت: سومین روز از هفته بسیج کارگری شامل برنامه های نشست نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، دیدار با خانواده های کارگر ایثارگر در سراسر استان، به صدا در آمدن زنگ هفته بسیج کارگری در مدارس با همکاری ادار ه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و همایش بصیرتی کارگران بسیجی  در سالن ناحیه بسیج مرکزی یزد خواهد بود.

وی چهارمین روز این هفته را با شعار  "کارگر، اقتصاد، بهره وری" اعلام کرد و اظهار داشت: برنامه های مراسم بزرگداشت این هفته در شرکت کاشی ستاره میبد و افتتاح پایگاه بسیج در برخی کارخانه های مرکز استان و شهرستان های تابعه در 8 اردیبهشت انجام می گیرد.

نیکنام با بیان اینکه در روز پنجم با شعار "کارگر، بسیج ، ایثار و شهادت" نامگذاری شده گفت: برگزاری مراسم روز قشر و جشنواره تجلیل از مخترعان و نخبگان بسیج کارگری، دیدار با کارگران و اهدای گل به آنها در واحدهای تولیدی مرکز استان و شهرستان های تابعه، عیادت بیماران بیمارستان شهدای کارگر و اهدای گل به آنان و دیدار با خانواده شهدای کارگر در سراسر استان در تاریخ نهم اردیبشت صورت می گیرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد از دیدار کارگران بسیجی با مقام معظم رهبری در ششمین روز از هفته ی کارگری با شعار "کارگر، ولایت و اقتدار ملی" خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدای بسیج کارگری شهرستان میبد، برگزاری مراسم روز قشر بسیج کارگری و هفته کارگر در شهرستان بافق از دیگر برنامه های 10 اردیبهشت است.

وی در پایان ضمن دعوت از کارگران استان برای شرکت در برنامه های هفته ی بسیج کارگری، خاطر نشان کرد: پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت و آخرین روز از هفته بسیج کارگری با شعار  "کارگر، مدیریت جهادی و استکبار ستیزی" است که با زیارت قبور شهدا در مرکز استان و شهرستان های تابعه، برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزش پشگیری از اعتیاد در کارخانه کاشی کویر یزد همراه است.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه