فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران در جمع کارگران بسیجی:

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز استقلال اقتصادی است

کد خبر : 300
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 14:47

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران یکشنبه در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری گفت: جهاد فرهنگی نیازمند بستر سازی و برنامه ریزی کارشناسی و منسجم از طرف مسوولان و همراهی مردم است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج کارگری کشور، سردار پاسدار علی نصیری روز یکشنبه در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری در جمع کارگران بسیجی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو مقوله اقتصاد و فرهنگ در سالجاری اظهار داشت: رهبر انقلاب با تدبیر عنوان امسال را ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری فرمودند و اساسنامه بسیج نیز عزم ملی عمومی با روحیه جهادی برای پاسداری از انقلاب و دستاوردها در آن قید شده است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم کشوری مقتدر و موثر در عرصه جهانی داشته باشیم و عزت ایران اسلامی را حفظ کنیم، نیازمند کسب قدرت در حوزه های علمی، اقتصادی و فرهنگی هستیم.

وی با تاکید بر پیشرفت در حوزه علمی بسیار مهم است تصریح کرد: با تلاش دانشمندان جوان با رشد علمی کشور نشان دادن که با اراده و ایمان انقلابی خود می توانند به قله های افتخار دست یابند.

سردار نصیری تاکید کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی ازسوی رهبر معظم انقلاب اعلام و ابلاغ شد و همه باید تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی به سمت اهدافش از پیش تعیین شده حرکت کند.

وی یادآور شد: همه کسانی که کار کارشناسی در این زمینه انجام می دهند بر این باورند که در اقتصاد مقاومتی، تهدیدها تبدیل به فرصت می شود و از ظرفیت های موجود می توان بهترین استفاده را کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در باره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی زمینه ساز استقلال اقتصادی است.

وی ادامه داد: امروز کارگران زحمتکش در سنگر کارخانه ها و بنگاههای صنایع با تولید کالای کیفی اقبال مردم را به محصولات ایرانی بیش از گذشته هدایت و جذب کنند.

وی اظهار داشت: امروز اگر رسانه های استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته است نشان می دهد که سپاه توانسته با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود دشمن را در دستیابی به اهداف شوم و شیطانی اش ناکام بگذارد.

سردار نصیری افزود: برای اینکه بتوانیم کشوری مقتدر و موثر در عرصه جهانی داشته باشیم نیازمند کسب قدرت در حوزه های علمی، اقتصادی و فرهنگی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمامی قوا و توان خود اقتصاد ایران را مورد هدف قرار داده اند و با اعمال فشار و تشدید تحریم ها درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند لذا ارئه چنین برنامه هایی در عمل می تواند به بی اثر شدن تحریم های دشمنان منجر شود.

سردار نصیری تصریح کرد: دشمنان نظام با صرف هزینه های کلان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است باید بسیار جدی بر روی بحث فرهنگی کار شود و اگر در این زمینه موفق نشویم و نتوانیم فرهنگ جبهه، جهاد و شهادت را در نسل جوان متبلور کنیم دشمن موفق خواهد شد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه