اولین همایش استانی اعطای طرح نشان اقتصاد مقاومتی به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

کد خبر : 21681
سه شنبه 24 بهمن 1402 - 01:50

همزمان با دهه مبارک فجر، مقارن با 45 امین سالگرد انقلاب اسلامی و پیروزی مردم شریف ایران، و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی، اولین همایش استانی اعطای طرح نشان اقتصاد مقاومتی و نیز اولین گردهمایی کارکنان حوزه انرژی ایلام(نفت، گاز و پتروشیمی و... ) به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امیرالمومنین (ع) استان و بسیجیان شرکت نفت در ایلام، در مورخ 17 بهمن ماه 1402 شمسی در مجموعه ی هتل زاگرس ایلام برگزار گردید.

اولین همایش استانی اعطای طرح نشان اقتصاد مقاومتی در استان ایلام

 

در این نشست که برای اولین بار در استان برگزار شد، حضور فرماندهان، مسئولان، مدیران، کارکنان،کارگران، صنعتگران، فعالان اقتصادی، بسیجیان، پیشکسوتان، نخبگان، اساتید دانشگاه و خیل مهندسین و متخصصان، این همایش را بی نظیر جلوه داد.

در این همایش، سردار شاکرمی فرمانده سپاه ایلام، معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استاندار جناب آقای دکتر عباسی، جناب سرهنگ شفیعی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات ایلام، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام، مدیران شرکتهای گاز استانی و پخش فرآورده های نفتی، مدیر شرکت شهرکهای صنعتی، مدیرکل اداره کار، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مدیران شرکتهای تولید کننده برتر، برخی روسای بانکها از جمله بانک تجارت و بسیاری دیگر از مدیران و معاونان سازمان های دولتی و خصوصی نیز حضور داشتند.

فرمانده محترم سپاه و معاون اقتصادی استاندار در این گردهمایی سخنرانی نموده و از حضور در این جمع کم نظیر اظهار خوشحالی و رضایت نمودند.

در این همایش که با پخش سرود زیبای جمهوری اسلامی آغاز شد، بصورت ویدیو کلیپ، سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی همچنین یک برش کوتاه از تلاش جهادگران عرصه تولید در مناطق عملیاتی نفتی و در نهایت وصیت نامه شهید شاخص برای جمع بیش از 200نفری حاضرین به روی پرده نمایش رفت.

در انتهای این مراسم باشکوه، از 9شرکت برتر تولیدی صنعتی استان تقدیر شد و نشان اقتصاد مقاومتی به آنان اعطا گردید، همچنین از 10نفر از خادمان اباعبدالله الحسین علیه السلام که در مرز بین المللی مهران در ایام اربعین موکب داری نموده و به مردم و زوار خدمت رسانی کرده بودند تقدیر بعمل آمد و لوح یادبود و سپاس دریافت کردند.

از نقاط عطف این همایش می توان به اعلام انتصاب جناب سرهنگ ابراهیم شفیعی به عنوان دبیر کمیته انرژی بسیج کارگری کشور(با حکم معاون وزیر) و همچنین انتصاب جناب آقای دکتر سید مسعود عبداللهی بعنوان نماینده نفت، گاز و پتروشیمی (کل حوزه انرژی استان) از طرف سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان ایلام اشاره نمود.

 

 

 

ارسال توسط : خبرنگار ایلام
بازدید
دیدگاه