کارگران بسیجی آذربایجان شرقی اعلام کردند:

با تمام وجود فرمان جهاد اقتصادي ولي امر مسلمين را لبیک میگوییم

کد خبر : 271
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 12:34

به مناسبت فرا رسیدن 9 اردیبهشت ماه، روز بسیج کارگری و هفته بسيج كارگری و هفته كار و كارگر، کارگران بسیجی آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسيج كارگری و هفته كار و كارگر، از سوی شورای عالی بسیج کارگری آذربایجان شرقی بیانیه ای به شرح زیر صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آذربايجان مهد علم، توسعه و نوآوري است و مردم اين ديار كهن و تاريخي، دانش‌آموختگان درس آزادگي بوده و جوانمردي را در مكتب خانه حضرت سيدالشهداء (ع) آموخته‌اند و همواره دل در بندگي و اطاعت محض از خداوند متعال و اولياء حق داشته و هميشه جزو اولين‌ها بوده و هستند. اينك در شرايطي كه تمام صفوف استكبار با تمام قوا در نبرد اقتصادي بر عليه اسلام صف كشيده‌اند و با توپخانه‌هاي فرهنگي خود، اعتقاد و دين ملت بزرگ ايران را مورد هدف قرار داده‌اند، فرصت پيش آمده در هفته كار و كارگر و روز بسيج كارگري را غنيمت شمرده و اعلام مي‌نمائيم ما بسيجيان كارگر كه به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادي در سنگر توليد و صنعت مشغول نبرديم، با تمام وجود خود به فرمان جهاد اقتصادي ولي امر مسلمين جهان، رهبر فرزانه، حضرت آيت ا... العظمي الامام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) لبيك گفته و در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم راسخ ملّت با غيرت آذربايجاني كه متبلور شده در سرداران رشيد اسلام همچون شهيد مهدي باكري و شهيد زوّار مي‌باشد، با رزمايش اقتدار اقتصادي در اتبكار و نوآوري و با تبعيّت از منويات رهبري در ابلاغيه سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، در تحقق حماسه اقتصادي نقش‌آفرين بوده و تا پاي جان در دفاع از دستاوردهاي مقدس نظام جمهوري اسلامي ایستاده و پرچم برافراشته شده اسلام توسط شهدا را در زير سايه ولايت، به صاحب اصلي‌اش آخرين ذخيره الهي حضرت وليعصر (عج) تحويل خواهيم داد. لذا بار ديگر با بيعت مجدد با آرمان‌هاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري (دامت بركاته) و شهداي دفاع مقدس اعلام مي‌داریم:

۱. بسيج کارگری در عرصه‌هاي جهاد علمي- فرهنگي سياسي و عمراني رشد و بالندگي خود را به رخ جهانيان كشيده و هر روز با نوآوري و ابتكار و خلاقيت در عرصه‌هاي مختلف به ويژه در توليد و صنعت و مبارزه با تحريم‌هاي خصمانه استكبار، مجاهدانه قد علم كرده و بار ديگر دين خود را در جهاد و مبارزه مقدس با تهاجم اقتصادي استكبار جهاني ادا مي‌نمايد.

۲. سازمان بسيج كارگري مباهات مي‌كند كه با غرور و سربلندي درخشش فهيمانه كارگران بسيجي عرصه‌هاي تلاش و صنعت با تقديم بيش از 14000 شهيد گرانقدر در دفاع مقدس و تلاش مجاهدانه و بي‌نظير در عرصه صنعت به همگان اعلام نمايد که با تمام قوت و قدرت كمربند همت را بسته تا اهداف و نقش مسئولانه خود را در سال جاري به منصه ظهور برساند و همگام  و همراه با خيل بسيجيان عاشق در تحقق اهداف و آرمان‌هاي بسيج همت گمارد.

۳. ما وظيفه خود مي‌دانيم تا در جهت رشد و بالندگي صنعت داخلي و ارتقاء كيفيت توليد و كاهش هزينه‌هاي توليد كالاهاي داخلي اقدام نموده و از ملت عزيز ايران اسلامي نيز مي‌خواهيم تا با حمايت‌هاي مادي و معنوي خود از جمله ترجيح استفاده از توليد داخلی، كارگران زحمتكش را در اين مهم ياري نمايند.

۴. ما كارگران بسيجي با بينش و بصيرت ولایی، تحولات و وضعیت جامعه کارگری را رصد كرده و ضمن اعلام رضايت از تلاش و جديت دولت خدمتگذار در تحقق شعار سال و سند چشم انداز نظام جمهوري اسلامي، ایجاد تحول در اقتصاد کشور را خواستاريم.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه