برنامه‌های اولین روز هفته بسیج کارگری در سمنان

کد خبر : 290
جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 16:55

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، همزمان با اولین روز از هفته بسیج کارگری، در سراسر استان سمنان مراسم عطر افشانی و غباروبی مزار شهدا با حضور کارگران و مسئولین استانی انجام شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، همزمان با اولین روز از  هفته بسیج کارگری،  در سراسر استان سمنان مراسم عطر افشانی و غباروبی مزار شهدا با حضور کارگران و مسئولین استانی انجام شد.

در شهرستان سمنان اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری به همراه مسئولین ستاد هفته کارگر با حضور در مرقد مطهر شهدا در امامزاده یحیی سمنان و اهدا گل با آرمانهای شهیدان تجدید بیعت و تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم که از صبح امروز آغاز شد فرماندهی سپاه ناحیه سمنان، مسئول بسیج کارگری استان، بسیجیان حوزه کارگری امام جعفر صادق (ع)  و جمعی از کارگران، مسئولین ادارات تابعه اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خانه کارگر، تشکلهای کارگری حضور داشتند.

در ابتدای مراسم مدیر کل تعاون استان ضمن خیر مقدم به حضار مطالبی پیرامون برنامه‌های این هفته بیان کرد و در ادامه نیز فرماندهی سپاه شهرستان سمنان در خصوص اهمیت کار و کارگر، نقش آنها در تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش وابستگی و افزایش تولید ملی صحبت کرد.

گفتنی است حاضرین پس از پایان این مراسم در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته سمنان شرکت کردند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه