همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره):

بزرگترین ایستگاه صلواتی شمالغرب کشور در تبریز دایر می شود

کد خبر : 337
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 14:19

فرمانده حوزه شهید محلاتی سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا از برپایی بزرگترین ایستگاه صلواتی شمالغرب کشور همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در پلیس راه تبریز-میانه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، محمدجواد عقلمندی گفت: این ایستگاه صلواتی برای خدمات رسانی برای زائران حرم امام راحل به مدیریت حوزه شهید محلاتی و همکاری پایگاه های شرکت زمزم، داروسازی زهراوی، شهید قاضی، دانا، شرکت پمپ ایران، کلرپارس، نخ تاب فیروزان، کولاک شرق و شرکت ایرداک، روز 13 خرداد دایر می شود که مختص تبریز نبوده و زائران دیگر شهرستان ها هم از جمله آذربایجان غربی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به دغدغه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص فرهنگ، افزود: دراین ایستگاه صلواتی علاوه بر اقلام تغذیه ای، لوح فشرده ای هم در خصوص سیره عملی امام راحل با عنوان سیره عملی روح اله  تهیه شده که در اختیار زائران قرار می گیرد.

عقلمندی از آماده شدن یادبود بیست و پنجمین سالگرد امام راحل به ابتکار شرکت کبریت ممتاز خبر داد که در آن تصویر حرم امام راحل بر روی کبریت حک شده که به تیراژ 30 هزار عدد در ایستگاه صلواتی پخش خواهد شد.

مسئول حوزه شهید محلاتی همچنین با اعلام اینکه 160 نفر از بسیجیان این حوزه به حرم امام راحل اعزام می شوند، بیان کرد: علاوه بر لوح فشرده روح اله، کتابی جیبی هم با عنوان زندگی به سبک روح اله برای شرکت کنندگان در آیین گرامیداشت در طول مسیر ارائه می شود.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه