بیانیه فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در محکومیت رژيم جعلی و موقت صهيونيستی

کد خبر : 21061
چهارشنبه 26 مهر 1402 - 12:36
بیانیه

سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان؛ طی بیانیه ای حمله ی هولناک و جنون آمیز رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کرد. 

به گزارش روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی ریاست سازمان؛ طی بیانیه ای حمله ی هولناک و جنون آمیز رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کرد. در متن این بیانیه آمده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

وَمَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذينَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبون

و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است.

سوره مبارکه المائدة آیه ۵۶

 

قضایای روزهای اخیر فلسطین به ‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند اما بخش دیگری از این قضایا نشان دهنده قدرت باور نکردنی اسلام در فلسطین است و با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد». مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

 حمله غیرانسانی رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» غزه که موجب به شهادت مظلومانه‌ی خواهران، برادران و فرزندان مسلمانِ ما گردید، آنقدر سخت و جانکاه است که هیچ توصیفی مناسب آن پیدا نمی‌شود. 

این حمله‌ وقیحانه، ناشی از ضعفِ رژیم سفاک صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین است و بی‌تردید وقیحانه ترین جنایت در سراسر جهان این است که رژیم غاصب صهیونیستی به غیرنظامیان و مراکز درمانی حمله می‌کند این عمل بقدری سخت و ناباورانه است که بدترین صفات رذیله هم نمی‌تواند عمق فاجعه این اقدام وحشیانه را به تصویر کشد.

 

درحقیقت چگونه نشسته‌اید، وجدان‌های بيدار کجا هستند؟ و تاريخ چگونه تحمل روایت این ظلم هارا خواهد داشت؟

حتی لحظه ای تفکر در جنایات گسترده رژيم غاصب صهيونيست و کشورهای حامی آنها در نوار غزه قلب انسان‌های آزاده را به درد و چشم‌هایشان را خونبار می‌کند. 

 

در چنين احوالی سکوت سازمانها، مجامع جهانی و بين المللی و قدرتهای بزرگ که مدعی صلح و حقوق بشر هستند در حمایت از این اقدامات وحشیانه ی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل نشان دهنده‌ی طرفداری آنها از ظلم و جنایت است.

 

 اینجانب به سهم خود و به نمايندگی از جامعه‌ی کار‌وتولید استان هرمزگان ضمن محکوم نمودن جنايات بی رحمانه و کشتار سبعانه مردم مظلوم نوار غزه، به روان پاک شهدای اين جنگ نابرابر درود می فرستيم و از خداوند متعال پيروزی نهايی اسلام و مسلمين را بر کفر مسئلت می نمائيم.

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه