تجمع کارگران شرکت عالی ریس یزد در حمایت از تولیدات داخلی

کد خبر : 356
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:01

جمعی از کارگران شرکت عالی ریس یزد در حمایت از تولیدات داخلی و تاکید بر جلوگیری از واردات بی‌رویه و کالای قاچاق در محل دفتر مرکزی این شرکت تجمع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، کارگران این شرکت که از شرکت‌های خودکفا در تولید محسوب می‌شود با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئلین به حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات کالاهای مشابه خارجی، خواستار برخورد قاطعانه با ورود کالاهای قاچاق به کشور شدند.

گفتنی است در این تجمع بیانیه ای به شرح زیر قرائت شد:

ما جمعی از کارگران استان یزد ، در راستای تحقق اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامی ، با عزم راسخ و استعانت از خدا وند بزرگ ضمن بيعت با آرمان هاي امام راحل (ره) و امام خامنه اي  ( مد ظله العالي ) و شهداي دفاع مقدس اعلام  مي داریم:

- در راهپیمایی روز قدس، حماسه اي به ياد ماندني رقم زده و مشت محكمی بر دهان دشمنان امت اسلام  به خصوص آمریکای جنایتکار  و رژیم اشغالگر قدس ، خواهیم كوبيد.و حمله وحشیانه  رژیم صیهونیسمی و گروه داعش، در خصوص  قتل و عام مسلمانان بی گناه اعم از زن و مرد و کودکان توسط  آن شیطان صفتانرا محکوم می کنیم.

- اعلام می داریم که می دانیم آنها از طریق ماهواره ها قصد هدف قرار دادن اعتقادات دینی و ایجاد اختلافات خانوادگی و فریب ملت ایران را داشته، و قصد ضربه زدن روحی و روانی  به این کشور و نظام عزیز را دارند . لذا به مردم بصیر کشور ایران اسلامی  یادآوری می نماییم . همدیگر را در خصوص معضلات و آسیب های این دجال واره آشنا نموده و با حذف مشاهده  این رسانه ها ،آنها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

- از مسؤلان و متصدیان کشور خواستاریم که از تولیدات داخلی حمایت کرده و  در خصوص واردات بی رویه  کالاهای خارجی به ویژه کلاهای قاچاق  نظارت داشته و با متخلفین به جد برخورد نمایند و منبعد ترتیبی اتخاذ شود تا از ورود کالاهای خارجی که توان تولید آن در کشور وجود دارد خود داری گردد؛تا بتوانیم دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جبهه  اقتصادی ناکام بگذاریم.

 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه