بیانیه شورای عالی بسیج کارگری به مناسبت روز قدس:

تدبیر امام خمینی (ره) پیکر نیمه جان فلسطین و مقاومت را جانی دوباره بخشید

کد خبر : 204
پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 13:54

تدبیر امام خمینی (قدس سره) پیکر نیمه جان فلسطین و مقاومت را جانی دوباره بخشید و رژیم اشغالگر قدس را در سراسر دنیا به چالش کشید...

 

شورای عالی قشر بسیج کارگری کشور به مناسبت روز جهانی قدس و حضور ملت مسلمان ایران در راهپیمایی باشکوه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 امام خمینی (ره ):روز قدس را زنده نگه دارید ،امید است با زنده نگه داشتن این روز بی تفاوتی ها زائل شود و غفلتها مرتفع گردد.

مقام معظم رهبری: ملتهای مسلمان به عنوان یک فریضه دینی مکلفند از قیام مردم فلسطین حمایت کنند.

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تدبیر و دوراندیشی امام راحل (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود. ملتی که سالها زیر پای چکمه‌پوشان غاصب صهیونیست مورد ظلم واقع شده و صدای مظلومیتشان در هیاهوی رسانه‌های استکباری گم شده بود. تدبیر امام خمینی (قدس سره) پیکر نیمه جان فلسطین و مقاومت را جانی دوباره بخشید و رژیم اشغالگر قدس را در سراسر دنیا به چالش کشید. اکنون مردم مسلمان و روزه‌دار سراسر دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گردهم می‌آیند تا فریاد حق‌طلبانه خود در دفاع از مظلومان و تبری از غاصبان صهیونیست را به گوش جهانیان رسانده و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمود: «قدس متعلق به تمام مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله) و با اعتقاد به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و با تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر قدس حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین اعلام نمایند.

جامعه کارگری ایران اسلامی نیز امسال پر شورتر از سالهای گذشته دوشادوش آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی در این روز باشکوه به خیابانها آمده و ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم اشغالگر قدس و ابراز وفاداری به آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام می‌نماید.

    الله اکبر        زنده باد قدس شریف          مرگ بر آمریکا          مرگ بر اسرائیل

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه