در کرمان صورت گرفت :

جهاد تبیین با دیده بانی تولید و روایت پیشرفت محقق می شود

کد خبر : 20491
شنبه 27 خرداد 1402 - 10:49
بسیج کارگران و کارخانجات کشور

حمیدرضا الله بداشتی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور در اولین همایش ملی روایتگران پیشرفت گفت: تمام تلاشمان بر این است که با کمک هم راهبرد سال را به عنوان فرمان را عملیاتی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، حمیدرضا اله بداشتی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور در اولین همایش ملی روایتگران پیشرفت گفت: تمام تلاشمان بر این است که با کمک هم راهبرد سال را به عنوان فرمان را عملیاتی کنیم.
وی ادامه داد: مهم است که تورم را مهار و رشد تولید داشته باشیم و تا تولید رونق پیدا نکند مهار تورم صورت نخواهد پذیرفت از این رو باید توجه ویژه به صنعت و گردانندگان صنعت یعنی کارگران شود.

اله‌ بداشتی اظهار کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تمام تلاشش این است که با دو ماموریت ویژه در این عرصه حضور پیدا کند اول این‌که گروه‌های جهادی تخصصی و تعالی‌بخش این سازمان با کمک مسئولان برای کمک مردم در سیل، زلزله و کرونا حضور پیدا کند.

مسئول سازمان  بسیج کارگران و کارخانجات کشور اظهار داشت: بسیج کارگران در عرصه تخصصی نیز طرح‌هایی از جمله در بخش ملی و با اعطای نشان اقتصاد مقاومتی داشته است همچنین به دنبال این هستیم که اجرای تمام برنامه‌ها را با توجه به نیازمندی‌های موجود برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در ادامه راهمان آنچه که بایستی دنبال می‌شد گفتمان رسانه‌ای و مطالبه رسانه‌است بنابراین به این نتیجه رسیدیم که دیده‌بانی رسانه از تولید داشته باشیم تا بتوانیم‌مشکلات اقتصاد، کارگران و کارخانه‌ها را با کمک رسانه‌ها حل کنیم.

اله‌ بداشتی تاکید کرد: انشاءالله در ۳۲ استان این برنامه را دنبال خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که مطالبه رسانه ای را از این عرصه داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تاکید باید امیدآفرینی را در جوانان و ملت ایجاد کنیم تا آن‌ها شاهد موفقیت‌ها باشند، تاکید کرد: در این راستا ابتدا باید الگوهای اثر بخش قابل تکثیر را نمایش دهیم و بعد با ورود رسانه‌ها بخشی از مشکلات به فوریت رفع می‌شود.

حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  در اولین همایش ملی روایتگران پیشرفت گفت: تمام تلاشمان بر این است که با کمک هم راهبرد سال را به عنوان فرمان مقام معظم رهبری عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه