در خراسان رضوی صورت گرفت:

حضور دکتر اله بداشتی در استان خراسان رضوی

کد خبر : 21741
شنبه 28 بهمن 1402 - 15:53
بسیج

دکتر اله بداشتی با حضور در خراسان رضوی شهر مشهد مقدس در همایش ملی مسئولین کانون های بازنشستگی سراسر کشور شرکت کردند واز کارخانجات الکتریک خودرو شرق و رینگ سازی مشهد بازدید به عمل آوردند

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،همایش ملی مسئولین کانون های بازنشستگان سراسر کشور به همت تلاش  مسئول محترم کانون بازنشستگان و تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در تاریخ 25-26-27 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار گردید.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به جهت همگرایی و همدلی این سازمان با تشکل های کارگری و کارفرمایی و بازنشستگی در این همایش دعوت شده و دکتر اله بداشتی مسئول محترم این سازمان با حضور در این همایش و بر قراری ارتباط با مسئولین محترم تشکل های بازنشستگی سراسر کشور ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان خواستار ارتباط کاری بیشتر و تعامل همسو برای ارتقا معیشت کارگران و بازنشستگان گرامی شدند.

همچنین در ادامه این سفر  دیدار و نشست صمیمانه دکتر اله بداشتی با مدیرعامل شرکت الکتریک خودرو شرق و  مجموعه رینگ سازی مشهد  صورت گرفت .

دراین نشست ها  مهندس شبانی مدیرعامل مجموعه شرکت الکتریک خودرو شرق با بیان همکاری های همیشگی این شرکت با شرکت های دانش بنیان از دستاوردهای بزرگ مجموعه و خودکفایی در زمینه های مختلف صحبت نمودند.

در ادامه دکتر اله بداشتی رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تشکر از تلاش های خالصانه این مجموعه ها به لزوم تبیین دستاوردها ، اطلاع رسانی و امید آفرینی  پرداختند و سپس در خصوص برگزاری با شکوه انتخابات و انتخاب درست و اصلح اشاره کردند و انتخابات 11 اسفند را مساله اساسی آینده کشور بیان نمودند  که به جهت مشارکت همه عزیزان و حضور پرشور آهاد جامعه کار و تولید در انتخابات انتظار می رود مشارکت بالا وحدت ملی و در نهایت قدرت ملی ایجاد کند .

و در آخر فرمودند که ما در انتخابات حضور پیدا میکنیم تا ایرانی آباد و مقتدر را به وسیله دستان خود بسازیم.

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه