بعد از ظهر دیروز:

دوره آموزشی مسئولین رده های بسیج کارگری به کار خود پایان داد

کد خبر : 341
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 07:23

اولین کارگاه آموزشی مسئولین بسیج کارگری سراسر کشور و فرماندهان حوزه های بسیج کارگری در سال 93، پس از چهار روز در مجتمع آموزشی سردار جنگل گیلان، بعد از ظهر دیروز به کار خود پایان داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، این کارگاه آموزشی با حضور مسئولین بسیج کارگری سپاه‌های استانی و 120 نفر از فرماندهان حوزه‌های بسیج کارگری سراسر کشور در گیلان برگزار شد.

حجت خرم مسئول سازمان بسیج کارگری استان گیلان در افتتاحیه این همایش که صبح روز شنبه در محل سالن همایشهای مجتمع آموزشی سردار جنگل چمخاله گیلان برگزار شد ضمن خیر مقدم به تشریح برنامه های این دوره پرداخت و پس از آن دوره آموزشی فرماندهان حوزه های کارگری سراسر کشور رسماً آغاز به کار کرد.

برنامه های مختلف سخنرانی در موضوعات تربیتی و اخلاقی، نقش و تاثیر ماهواره ، راهکارهای بهبود وضعیت صنعت و تولید، انقلاب اسلامی و فرصتها و تهدیدات فضای مجازی از جمله رویدادهای این همایش بود.

از مهمترین قسمتهای این دوره آموزشی برگزاری کارگروه‌های پنجگانه با حضور فرماندهان حوزه‌ها بود.

امربه معروف و نهی از منکر، صالحین، طرح و سازمان، فرهنگ کار و تولید و تحلیل نیروی انسانی عناوین این کارگروههای پنجگانه بود که در دو روز اول این همایش برگزار شد.

گفتنی است خاطره گویی از سوی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهید عبدالله صمدی شهید شاخص بسیج کارگری استان گیلان از دیگر برنامه های این دوره چهار روزه بود.

همچنین بازدید علمی از شرکت چوکا و مناطق کشتیرانی مهمترین برنامه ای بود که در روز پایانی این دوره برگزار شد.

این همایش چهار روزه  که از هفدهم خرداد ماه آغاز شد بعد از ظهر روز بیستم به کار خود پایان داد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه