نماینده مردم شوش خواستار شد:

راه‌اندازی مجدد شرکت قند شهرستان شوش

کد خبر : 547
یکشنبه 9 مهر 1391 - 08:23

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در راه‌اندازی شرکت قند شهرستان شوش شد و گفت: باید این شرکت بزرگ در اسرع وقت راه‌اندازی شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسای سازمان بسیج کارگری، سیدراضی نوری در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های همیشگی پیگیر شده توسط نماینده شهرتان مشکل اشتغال و رفع موانع موجود برسر راه این مشکل بزرگ اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه باید با تکیه بر کشاورزی تاحد زیادی مشکلات شهرستان شوش را برطرف کنیم، تاکید کرد: باید بکوشیم تا مشکلات شهرستان شوش تاحد زیادی با تکیه بر اجرای طرح‌های اشتغال در بخش صنعت کشاورزی برطرف شود و در این باره باید تلاش زیادی را به کار گرفت.

نوری با اشاره به اینکه شهرستان شوش توانمندی زیادی در ایجاد اشتغال دارد، تاکید کرد: شهرستان شوش توانمندی بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال دارد و به این دلیل باید از این توانمندی‌های موجود در قطب کشاورزی ایران استفاده زیادی کرد تا بتوان مقداری از مشکلات اشتغال را در این شهرستان برطرف کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از جمله پروژه‌هایی که به جد در حال پیگری آن هستیم رفع مشکلات موجود در راه‌اندازی شرکت قند شهرستان شوش است.

وی افزود: از جمله پروژه‌های که در دستور کار قرار گرفته شده بررسی مشکلات و ایرادهای قانونی راه‌اندازی شرکت قند شهرستان شوش است با توجه به این که این کارخانه بزرگ‌ترین کارخانه قند خاورمیانه است توجه به مسئله راه‌اندازی مجدد این کارخانه که از نظر کشاورزی و اقتصادی می‌تواند باعث رفع مشکلات زیادی در این شهرستان کند.

نوری در ادامه بر ضرورت راه‌اندازی شرکت قند تاکید کرد و گفت: تمام راهکارهای موجود برای به اجرایی در آمدن این امر به صورت جدی پیگیری می‌شود تا شاهد رشد و شکوفایی حوزه کشاورزی و اقتصادی و ایجاد فرصت شغلی برای جوانان شهرستان باشیم.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه