در شهرستان مهر برگزار شد:

مراسم تجلیل از کارگران نمونه و بسیجی پالایشگاه گاز پارسیان

کد خبر : 299
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 16:43

مراسم تجلیل از کارگران نمونه و بسیجی پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر، مدیرعامل پالایشگاه، بخشدار مرکزی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهر، خانه کارگر شهرستانهای لامرد ومهر، و جمعی از مسئولین واحدهای پالایشگاه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج کارگری کشور، مراسم تجلیل از کارگران نمونه و بسیجی پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر، مدیرعامل پالایشگاه، بخشدار مرکزی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهر، خانه کارگر شهرستانهای لامرد ومهر،  و جمعی از مسئولین واحدهای پالایشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: اهمیت به کار و کارگر در سخنان ائمه اطهار و علاوه بر آن در بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی را باید همیشه مد نظر کارگران باشد.

فرشید ابدالی دهدزی افزود: امسال کارگران باید در تحقق شعار امسال نیز کار و تلاش را در سرلوحه کار خود قرار دهند و در برابر تحریم‌های دشمن ایستادگی نمایند.

ابدالی دهدزی در ادامه مراسم با تاکید بر جایگاه و نقش کارگران در عرصه‌های کار تولید کشور اظهار داشت: مسائل و مشکلات کارگری را تا آنجایی که قانون و مقررات به ما اجازه دهد در پیگیری و حل آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و پاسخگوی تلاش و زحمات این قشر بزرگوار خواهیم بود.

در ادامه مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر نیز این هفته را به مجاهدان جبهه اقتصاد تبریک گفت و بیان داشت: کارگران علاوه چرخاندن چرخ‌های اقتصادی کشور در آسایش انقلاب و نظام نیز نقش مهم و پررنگی داشته‌اند که با قوت و درک خود این مسیر خطیر و ارزشمند را به جلو می‌برند.

سرهنگ قادری با تاکید بر آنکه دشمنان نظام بر نابودی جبهه اقتصادی در حال تلاش و فعالیت هستند افزود: کارگران و مسئولین باید در تحقق اقتصادی مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است نیز تلاش‌های ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان این مراسم از مسعود فیروز، احمد اسدی، حسین پاکدل، حسن غلامی، حسین رشیدی، علی زمان اکبر پو، رحسن محمود امیری، محمد شمسی و مسلم حسن‌زاده به عنوان کارگر نمونه واز امیر پورحسن، جمال کمالی، حسن طاهرزاده، حسن صفری، محمود تقوی، هانی رضایی، عبدالهادی حسنی‌زاده، موسی تیزپا، رمضان جمالی و محمدرضا زائری به عنوان کارگر نمونه بسیجی تجلیل شد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه